2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من هیسترو کردم که بعدش برم انتقال جنین 

خراش انداخت برام رحمو

مأیوس نباش ! من امیدم را در یأس یافتم، مهتابم را درشب ،عشقم رادرسال بد... وهنگامی که داشتم خاکستر میشدم گُر گرفتم...🌈 #احمدشاملو✍
من شنیدم  خراش انداختن خوبه  منم شاید بخاطر سقط مکرر مجبور باشم هیسترو کنم  هز ...

ببین عزیز خیلی عمل راحتیه به خدا من فکر نمیکردم فقط روز اول تا سوم خونریزی داری بعدش کمتر میشع من الان هفت روز شده حتی لکه بینی هم ندارم هزینش اگه بیمه تکمیلی باشی همشو پرداخت میکنه ولی فکر کنم ۵ تومان باشه

بخدا از دردسرش میترسم خسته شدم ازدکتر

میدونم سخته واقعا ولی توکل کن به خدا عزیزم برو پیش یه متخصص هیسترو و لاپرو من یه دکتر زنان بهم گفت بیا عملت کنم بعد که تحقیق کردم گفتن اصلا وارد نیس تو اینکارا و این دکتر کارش خوبه و تخصصش تو همینه

جدی؟من دوسه روز فقط لکه داشتم بعدش دیگه نه  خداکنه من دستکاری نکرده باشه

خب شما ک میگی پولیپ داشتی 

مال من هیسترو تشخیصی بود ک هیچی نداشتم.

مأیوس نباش ! من امیدم را در یأس یافتم، مهتابم را درشب ،عشقم رادرسال بد... وهنگامی که داشتم خاکستر میشدم گُر گرفتم...🌈 #احمدشاملو✍
البته من دکتر فوق تخصصی هیسترو و لاپراسکوپی هست

عزیزم خراش میندازن ک جنین بمونه تو رحم .

یعنی یه مرحله از درمان آی وی افه.

دکتر منم فوق تخصصِ .

مأیوس نباش ! من امیدم را در یأس یافتم، مهتابم را درشب ،عشقم رادرسال بد... وهنگامی که داشتم خاکستر میشدم گُر گرفتم...🌈 #احمدشاملو✍
عزیزم خراش میندازن ک جنین بمونه تو رحم . یعنی یه مرحله از درمان آی وی افه. دکتر منم فوق تخصصِ .

اها خب پس من یه جور دیگه ای برداشت کردم عزیزم خوب شد گفتی واقعا نگران شدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز