2777
2789
عنوان

بیست سال بعد ....

588 بازدید | 30 پست

«قلب شکسته» و «اعتماد بر باد رفته» یه روزی ترمیم میشه. پولم که میاد و میره.
تنها چیزی که برنمی‌گرده عمرته...
جای اشتباه و کنار آدم اشتباه نمون.
یه کاری کن وقتی بیست سال بعد جلوی آینه به چروکای دور چشمت نگاه میکنی با خودت بگی: «ارزششو داشت!»
نه اینکه بگی: «حیف عمری که تلف کردم!...»

 مگر ما چقدر زنده ایم که انقدر میمیریم؟ 🖤                         باهم قهر نکنیم خیلی وقتا تلفن بدموقع زنگ زده و داغی بردل گذاشته 🖤                                                                          
حیف عمری که تلف شد💔

متاسفانه برای منم عمرم تلف شد 

ازدواج اولم خوب بود اون چند سال معنی زندگی رو فهمیدم 

 مگر ما چقدر زنده ایم که انقدر میمیریم؟ 🖤                         باهم قهر نکنیم خیلی وقتا تلفن بدموقع زنگ زده و داغی بردل گذاشته 🖤                                                                          

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متاسفانه برای منم عمرم تلف شد  ازدواج اولم خوب بود اون چند سال معنی زندگی رو فهمیدم

جدا شدی؟

من یک ملکه  هستم....ملکه  "خودم "   ....به خودم احترام میزارم و برای خودم ارزش قائلم.....کاربری قبلیم ترکید😭"شهرزاد قصه هاااااام" سابق هستم...
جدا شدی؟

اره 

ازدواج دومم دارم جدامیشم

 مگر ما چقدر زنده ایم که انقدر میمیریم؟ 🖤                         باهم قهر نکنیم خیلی وقتا تلفن بدموقع زنگ زده و داغی بردل گذاشته 🖤                                                                          
پس چی شد ازدواجت؟

جداشدیم بعدش 

 مگر ما چقدر زنده ایم که انقدر میمیریم؟ 🖤                         باهم قهر نکنیم خیلی وقتا تلفن بدموقع زنگ زده و داغی بردل گذاشته 🖤                                                                          
هعی الانم غصه نخور بچه نداری نجات بده خودت داری ک بمون بخاطرش بزرگش کن

از خودم بچه ندارم 

ولی همسر دومم ی بچه از همسر سابقش داره ۱۷ سالشه

 مگر ما چقدر زنده ایم که انقدر میمیریم؟ 🖤                         باهم قهر نکنیم خیلی وقتا تلفن بدموقع زنگ زده و داغی بردل گذاشته 🖤                                                                          
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز