2777
2789
عنوان

زایمان

96 بازدید | 2 پست

سلام ببخشیدخانوما این سوالومیپرسم‌،من بخاطرزگیل تناسیلم ب دکترمراجعه کردم اماباردارم وب گفته خودشون منع مصرف داروم،شماراهکاری ندارید ک خودتون نتیجه گرفته باشید ازش اخه الان ۲۰هفته بارداریم میخام زایمان طبیعی انجام بدم اماگفتن سز،لطفا راهکاری بلدید منوکمک کنید تاروز زایمان این ویروس ازبدنم پاک بشه

عزیزم هیچ اقدام سنتی انجام خدایی نکرده اگه ریشه دار باشه خطر ناک میشه بهتره با دارو و تحت نظر پزشک درمان بشه 

سزارین اصلا چیز بدی نیس من دوتا بچه هامو با سز اوردم و راضی ام 


عزیزم هیچ اقدام سنتی انجام خدایی نکرده اگه ریشه دار باشه خطر ناک میشه بهتره با دارو و تحت نظر پزشک د ...

اخه داخل وبیرونش کلاداغون شده ازدردوخونریزش نمیتونم بشینم ۴جارفتم دکتراما گفتن دارونمیشه مصرف کرد

واینک من ب شدت ادم ترسویی هستم برااتاق عمل

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792