2777
2789
عنوان

سایت یکپارچه

182 بازدید | 18 پست

بچه ها من از سال 93 یارانه ام قطع شده 

شوهرم و بچه ام یارانه دارن اما من نه چند بار هه رفتیم دنبالش ولی نشده 

حالا الان میگن امروز اخرین روزه برا ثبت دوباره یارانه برا جامانده ها 

اما همش مینویسه درحال بارگذاری کدامنیتی اما چیزی نمیاد 

شما تونستین ثبت نام کنین؟

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

من از روزی که یارانه ۴۵ تومنی رو نریختن

اعتراض زدم

چن روزه ریختن برامون ولی قابل برداشت نیس

منم وارد سایت نمیتونم بشم

حالا شماره گویاشو زنگ بزن اتفاقا اولین گزینش مخصوص قطع یارانه ۹۳ هس

دوباره میسازمت💪

من از روزی که یارانه ۴۵ تومنی رو نریختن اعتراض زدم چن روزه ریختن برامون ولی قابل برداشت نیس منم و ...

میشه شماره گویا رو بگی چنده ؟

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بزن گوگل فراموش کردم فقط یه شماره ام داره ۰۲۱۶۳۶۹

باشه دستت درد نکنه 

راستی شما گفتی وارد سایت نتونستی بشی پس چجوری تونستی یارانه ت رو برگردونی؟حضوری هم هستش؟

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

باشه دستت درد نکنه  راستی شما گفتی وارد سایت نتونستی بشی پس چجوری تونستی یارانه ت رو برگردونی؟ ...

هم توی اون گویا ثبت نام کردم

هم از طریق سایت

سایت الان چن روزه باز نمیشه

قبلا باز میشد

دوباره میسازمت💪

هم توی اون گویا ثبت نام کردم هم از طریق سایت سایت الان چن روزه باز نمیشه قبلا باز میشد

ای وای فک کنم دوباره دیر متوجه شدم سایت بسته شده

بازم مرسی ازت ❤

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

با فایرفاکس امتحان کن 

اگه حاجت خیلی سخت داری ۳ روز پشت سر هم صلوات حضرت زهرا( س ) روزی ۵۳۰ تا بدون وقفه بخون بدون اینکه بینش حرف بزنی یا کاری کنی قطعا معجزه میشه برات . برای منم دعا میکنی

سلام عزیزم  حالت چطوره ،بچه های گلت خوبن،،❤️

سلام عزیز دلم خیلیییی ممنون که یادم کردی😍😍😘😘

خداروشکر خوبیم 

تو خوبی 

گل دخترا ؟؟امید شیرینم؟😘😘😘

چخبر از قرار 1402/2/2؟😁


خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

سلام عزیز دلم خیلیییی ممنون که یادم کردی😍😍😘😘 خداروشکر خوبیم  تو خوبی  گل دخترا ؟؟ام ...

قربونت برم عزیزم همه خوبن ،❤️❤️

مثل اینکه تو به اون قرار حسابی پایبند بودی 😍😍😍😍

شنیدم باردار هستی اومدم بهت تبریک بگم 

انشالا که به سلامتی و دلخوشی باشه فدات شم ،🙏❤️

بیا تو خصوصی یه کم حرف بزنیم از عرفان جون برام بگو ،از زهرای عزیزم

قربونت برم عزیزم همه خوبن ،❤️❤️ مثل اینکه تو به اون قرار حسابی پایبند بودی 😍😍😍😍 شنیدم باردار ه ...

زنده باشی مهربونم ❤😘😘

اره دیگه رو قرارتون حساب باز کردم😅🙈

مرسی دوست گلم انشالله که اینم مث قبلی به خیر بگذره🙏

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

انشالا عزیزم ❤️ الان چند هفته هستی بسلامتی ؟ تهوع اینا نداری 

😘❤

12 هفته ام 

چرا معده درد و حالت تهوع و گاهی هم تهوع دارم اما بیشتر معده دردش اذیت میکنه

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

😘❤ 12 هفته ام  چرا معده درد و حالت تهوع و گاهی هم تهوع دارم اما بیشتر معده دردش اذیت میکنه

پس هنوز سونو  جنسیت رو نرفتی 

انشالا که زود و راحت بگذره دوران بارداریت 

عرفان جون چطوره اذیتت نمیکنه ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز