بچه ها من از سال 93 یارانه ام قطع شده
شوهرم و بچه ام یارانه دارن اما من نه چند بار هه رفتیم دنبالش ولی نشده
حالا الان میگن امروز اخرین روزه برا ثبت دوباره یارانه برا جامانده ها
اما همش مینویسه درحال بارگذاری کدامنیتی اما چیزی نمیاد
شما تونستین ثبت نام کنین؟