yasinnn مدیر استارتر عضویت: 1400/11/08 تعداد پست: 126 عنوان اسید معده 196 بازدید | 5 پست سلام دوستان، کسی چیزی برای اسید معده بالا، اگر میدونه پیشنهاد کنه ممنون 1401/03/01 | 01:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yasinnn مدیر استارتر عضویت: 1400/11/08 تعداد پست: 126 فک کنم ماست بخوری آروم کنه معدتو مشکل از ماست گذشته، امپرازول دکتر نوشت، دیگه همونم جواب نمیده
نیلا۱۳۶۷ عضویت: 1400/05/19 تعداد پست: 5919 مشکل از ماست گذشته، امپرازول دکتر نوشت، دیگه همونم جواب نمیده خب غذاهاتو درست کن
nedgoliii عضویت: 1399/11/08 تعداد پست: 3304 رانیتیدین هم خوبه کلینیدیوم شی سیزاپراید امپرازول پنتو پرازول