2777
2789
عنوان

شام چی دارید

276 بازدید | 40 پست

من میخوام کشک بادمجون بذارم ی بار پختم خواهر شوهرم گف چرا مرغ نداره هی خورد هی گف مرغ نداره  تو خوب نپختی  بپرس از فلانی  منظورش جاریم اون خوب میپزه  بعد اون نپختم میشه دستور کشک بادمجون بگین خدایش  نمیدونم چرا گف مرغ گه مرغ داره خیلی دلم شکست خدارو شکر نمیاد دیگح اخه خیلی تلپ شده بود 

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برنج و مرغ 

اونم فقط بخاطر اینکه آبجیم و شوهرش میان 

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

کشک بادمجون ومرغ🤕🤕🤕


ﮔﺎﻫ ﮕﺎﻫﯽ ك ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ،ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢﺩﺭ ﺩﯾﺎﺭﯼ ك ﭘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺍﺳﺖ،ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟ﺑﻪ ك ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟ﺑﻪ ك ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ؟ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ:ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼك ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ؛ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟ﺗﻮ خدا  ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ،ﻭ 'ﺧﺪﺍ،ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁخر ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ🌱 ›

مرغ تو کشک بادمجون ؟!؟!؟


بگو اشتباه زدی گلم اون حلیم بادمجونه که گوشت هم توشه نه مرغ

زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒
مگه کشک بادمجون مرغ میریزن توش؟والا ما ک نمیریزیم

ما هم این هی گف حالا چیجور بپزم خپشمزه بشه؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز