2777
2789
عنوان

چله استغفار 🌹🕊

42 بازدید | 4 پست

چله استغفار  روزی 100تا 💐


هر کی خواست شرکت کنه پست بزاره  تا ❌❌موقع شروع تا اتمام چله تگش میکنم ❌❌



❌❌گروه ختم اذکار و....تو وات دارم لینکش نمیتونم اینجا بزارم چون ممنوعه و تعلیق میشم هر کی خواست عضو بشه درخواست بده لینک براش میفرستم ❌❌❌



خدایا ممنونم که همسر مهربون و عاشقی دارم 💕😘حاجتي دارين بگين براتون صلوات و ايت الكرسي بخونم 👌براتون زندگی پر از عشق ارزو میکنم دلتون همیشه شاد باشه😍💞

چله باردارشدن چجوریه؟ 

خدایا خودت میدونی که من همیشه به مادرم احترام گذاشتم تاجایی که تونستم هواشو داشتم بیشتر از همه غمشو خوردم اما اون جای مهربونی از دهنش سم مار بیرون میریزه . حتی داداشمو که این همه مادرمون حقیر میکنه رو بیشتر از من دوسش داره . اینا حرفای یه بچه نوجوان نیست . حرفای یه زن ۳۰ ساله ست که خودش بچه داره. خدایا خودت کاری کن سر مادرم به سنگ بخوره. دیکه از تحمل این همه سردی خسته شدم. راستی خداجون ممنون بابت همسر مهربونی که بهم دادی همسری که خودش یه تنه جای همه مادر پدر خواهر برادر رو برام پر میکنه. خدایا پسرم و شوهرم رو در پناه خودت نگهشون دار . آمین❤️
چله باردارشدن چجوریه؟ 

نمیدونم ولله میتونی چله استغفار به این نیت بگیری

وو گروهم  ذکر واینا میزارم دوست داشتی عضو شو برا باردارن شدن و ذکر مربوط بهش مطلب هم میذارم

خدایا ممنونم که همسر مهربون و عاشقی دارم 💕😘حاجتي دارين بگين براتون صلوات و ايت الكرسي بخونم 👌براتون زندگی پر از عشق ارزو میکنم دلتون همیشه شاد باشه😍💞

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم ولله میتونی چله استغفار به این نیت بگیری وو گروهم  ذکر واینا میزارم دوست داشتی عضو شو ...

گروهش کجاست؟؟ همینجا؟؟ 

خدایا خودت میدونی که من همیشه به مادرم احترام گذاشتم تاجایی که تونستم هواشو داشتم بیشتر از همه غمشو خوردم اما اون جای مهربونی از دهنش سم مار بیرون میریزه . حتی داداشمو که این همه مادرمون حقیر میکنه رو بیشتر از من دوسش داره . اینا حرفای یه بچه نوجوان نیست . حرفای یه زن ۳۰ ساله ست که خودش بچه داره. خدایا خودت کاری کن سر مادرم به سنگ بخوره. دیکه از تحمل این همه سردی خسته شدم. راستی خداجون ممنون بابت همسر مهربونی که بهم دادی همسری که خودش یه تنه جای همه مادر پدر خواهر برادر رو برام پر میکنه. خدایا پسرم و شوهرم رو در پناه خودت نگهشون دار . آمین❤️
گروهش کجاست؟؟ همینجا؟؟ 

گروه واتساپه

ولی چله اینجا میگیرم

خدایا ممنونم که همسر مهربون و عاشقی دارم 💕😘حاجتي دارين بگين براتون صلوات و ايت الكرسي بخونم 👌براتون زندگی پر از عشق ارزو میکنم دلتون همیشه شاد باشه😍💞

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز