2777
2789
عنوان

سربچم پایینه😢

948 بازدید | 65 پست

دکتر گفت سر بچه به سمت پایینه و باید طبیعی زایمان کنی چی کار کنم چه بهونه ای بیارم که سزارینم کنن. هزینه بیمارستان خصوصی هم ندارم 😢 از طبیعی وحشت دارم 35هفتمه شما بگین من چه کنم؟؟

به دکتر بگو یه بهونه جورکنه توام ازخجالنش دربیا یکم پولش بده

یه بارفرصت وشانس زندگی تواین دنیابهت داده میشه پس همیشه درلحظه حال باش ولذت ببر.هیچ آینده ای وجودنداره..اگه میخوای روحت تازه بشه ویه حالی به خودت وبدنت بدی حتما مدیتیشن کن..امتحان کن ضرر نداره...شکرگزاری تورو توبالاترین فرکانس قرارمیده پس یادت نره هرلحظه شکرگزارباشی...کمک خواسی درزمینه آرامش ونزدیکی به خدا ومدیتیشن و جهان هستی،درحدتوانم درخدمتم..دوستون دارم دوستای من❤️💙💚💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

طبیعی راحت تره ک

زن ها عجیب ترین موجودات هستن....اصلا همین ک سخت ترین کارها خونه داری و بچه داری رو انجام میدن و بابتش نه حقوق میگیرن و نه حتی تشکر میشنون و هر روز تکرارش میکنن خیلی عجیبه...اینک میتونن در عین حال هم بیرون کار کنن هم خونه، هم بچه داری کنن پر..یو..د  بشن درد بکشن گوش شنوای تمام اعضای خانواده باشن و باز محبت کنن.خیلی عجیبه  درحالی ک قلبشون هزار تیک شده باز بلند شن موهاشونو شونه کنن و با دهن باز ریمل بزنن و بخندن.در ظاهر موجودات نرم و نازکی هستن اما اگ بخان به چیزی برسن بزرگترین و سیاه ترین هیولا هارو قورت میدن.اینک تا سر حد مرگ تو رابطه ای که یه جاش میلنگه سکوت کنند.اگه بخان تابلو ترین دروغ هارو هم باور میکنن و اگه نخان خود خدا هم با سند و مدرک بیاد پایین باور نمیکنن .اینک هزار بار می‌بخشنت اینک با نصف چیزهایی که وانمود میکنن راضی ان اصلا راضی نیستن .وخدا با خلقت زن ها حجت رو تو آفرینش برای هممون تموم کرد

منم فکرکنم حاملم.بی بی چک زدم یه حاله کمرنگ افتاده😔

زن ها عجیب ترین موجودات هستن....اصلا همین ک سخت ترین کارها خونه داری و بچه داری رو انجام میدن و بابتش نه حقوق میگیرن و نه حتی تشکر میشنون و هر روز تکرارش میکنن خیلی عجیبه...اینک میتونن در عین حال هم بیرون کار کنن هم خونه، هم بچه داری کنن پر..یو..د  بشن درد بکشن گوش شنوای تمام اعضای خانواده باشن و باز محبت کنن.خیلی عجیبه  درحالی ک قلبشون هزار تیک شده باز بلند شن موهاشونو شونه کنن و با دهن باز ریمل بزنن و بخندن.در ظاهر موجودات نرم و نازکی هستن اما اگ بخان به چیزی برسن بزرگترین و سیاه ترین هیولا هارو قورت میدن.اینک تا سر حد مرگ تو رابطه ای که یه جاش میلنگه سکوت کنند.اگه بخان تابلو ترین دروغ هارو هم باور میکنن و اگه نخان خود خدا هم با سند و مدرک بیاد پایین باور نمیکنن .اینک هزار بار می‌بخشنت اینک با نصف چیزهایی که وانمود میکنن راضی ان اصلا راضی نیستن .وخدا با خلقت زن ها حجت رو تو آفرینش برای هممون تموم کرد
ای جانممم مبارکه وای یاد هفته های اول بارداریم افتادم و بی بی چک

دخترم ۴ سالشه😔خودمم ۲۰ سالمه😔خداکنه نباشه

زن ها عجیب ترین موجودات هستن....اصلا همین ک سخت ترین کارها خونه داری و بچه داری رو انجام میدن و بابتش نه حقوق میگیرن و نه حتی تشکر میشنون و هر روز تکرارش میکنن خیلی عجیبه...اینک میتونن در عین حال هم بیرون کار کنن هم خونه، هم بچه داری کنن پر..یو..د  بشن درد بکشن گوش شنوای تمام اعضای خانواده باشن و باز محبت کنن.خیلی عجیبه  درحالی ک قلبشون هزار تیک شده باز بلند شن موهاشونو شونه کنن و با دهن باز ریمل بزنن و بخندن.در ظاهر موجودات نرم و نازکی هستن اما اگ بخان به چیزی برسن بزرگترین و سیاه ترین هیولا هارو قورت میدن.اینک تا سر حد مرگ تو رابطه ای که یه جاش میلنگه سکوت کنند.اگه بخان تابلو ترین دروغ هارو هم باور میکنن و اگه نخان خود خدا هم با سند و مدرک بیاد پایین باور نمیکنن .اینک هزار بار می‌بخشنت اینک با نصف چیزهایی که وانمود میکنن راضی ان اصلا راضی نیستن .وخدا با خلقت زن ها حجت رو تو آفرینش برای هممون تموم کرد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز