سلام.ما داریم قبلا قرص میگرفتیم،الان پودر ماشین ظرفشویی میریزیم
خیلی عالیه به نظرم بخر
نه فقط بعد از مهمونیا که نیست،ما زیاد برامون مهمون نمیاد توی این کرونا با این حال تقریبا هرروز یا یه روز درمیون روشنش میکنیم
خیلی خوبه جدا از این که راحته خیلی،در مصرف آب هم صرفه جویی میشه
به فکر سلامتی خودت باش همیشه،مطمعنم شوهرت هم استقبال میکنه