2777
2789
عنوان

بارداری

78 بازدید | 10 پست

سلام بچها من باردارم 13 هفته رفتم nt گف جنسیت پسره و قدامی ام هستی.و اینکه گف جفت پایینه،من خیلی میترسم چیکارکنم جفت بره بالا و اینکه حاملگی اولمه و هیچ اطلاعاتی ندارم

تعداد رای : 3
نظرسنجی
بارداری
2
66%
جفت
1
33%

استراحت کن...هر چی بیشتر...میره بالا

میتونم خواهش کنم ازتون یه ذکر یاعلی بحق علی بگید به نیت قلبم برسم ، خیلی خیره نیتم❤ میگن دعای نی نی سایتی ها میگیره ، خدارو قسم میدم به آبروی پاک حضرت زهرا هر کس دعا کرد خدا اول خودش رو حاجت روا کنه....❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این مورد جزوه دسته بارداری پرخطر هست و تو این موارد مادر بسیار حساس و پر از استرسه قدم اول باید نوع آموزش به مادر رو بلد باشیم تا در عین هوشیار بودن به علائم خطر مثل رسوندنش به نزدیک ترین بیمارستان در صورت لکه بینی بهش استرس ندیم و اما توصیه هایی که به مادر میکنیم :نزدیکی و رابطه جنسی ممنوع

بالا و پایین رفتن از پله ها ممنوع

پیاده روی طولانی مدت ممنوع

کار سنگین و فعالیت زیاد تو خونه ممنوع

بهتره براش از شکم بند استفاده کنه

اگر چسبندگی جفت هم تو سونو گزارش بشه تا آخر بارداری همچنان جفت پایین میمونه و همین روند باید ادامه بده تا به خونریزی نیفته

و تو این موارد مادر در نهایت سزارین میشه

بالا رفتن جفت با پیشرفت بارداری بعیده و توصیه های گفته شده جنبه حمایتی دارن تا در طول بارداری تا جای ممکن از علائم خطر کاسته بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز