2789
عنوان

خشکی چشم

210 بازدید | 12 پست

سلام 

از عید چشمام ب شدت سوزش و خارش داره،رفتم دکتر گفت خشکی چشم داری و الانم ک فصل بهاره بیشتر شده،هم قطره ایرانی هم خارجی استفاده کردم ولی فقط برای چنددقیقه خوبه،دیگه نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میشم،تلویزیون ک اصلا نمیتونم نگاه کنم،گوشی رو هم خیلی محدود کردم،الان با چشم نیمه باز دارم تایپ میکنم.

اگه کسی خودش یا اطرافیانش اینجوری بوده و خوب شده لطفا بگه چیکار کرده

بیخیالی تنها راه تحمل رفتار عجیب آدماست.!

علاوه برخشکی حساسیتم داری اسم قطره توبگوخارجیو

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قطره Hye استفاده میکنم ولی بازم تاثیری نداره

های که خیلی خوبه احتمالاخشکی چشمتون خیلی شدیده یا الرژی هم دارین این دوتاکنارهم بدترش کرده اگه جواب نگرفتین دوباره برین پیش همون دکتریایه دکتردیگه منم چشمام خشکه واشک مصنوعی استفاده می کنم 

من برادرم لازک کرد و بابامم خشکی چشم داره  دکتر به هر دو آرتلاک داد واقعا جواب داد

واقعا

یعنی کاملا خوب شدن؟چندوقت استفاده کردن؟

بیخیالی تنها راه تحمل رفتار عجیب آدماست.!
های که خیلی خوبه احتمالاخشکی چشمتون خیلی شدیده یا الرژی هم دارین این دوتاکنارهم بدترش کرده اگه جواب ...

متاسفانه برای من تاثیرش خیلی کمه درحد چند دقیقه

بیخیالی تنها راه تحمل رفتار عجیب آدماست.!
متاسفانه برای من تاثیرش خیلی کمه درحد چند دقیقه

برا من عالیه ارتلاک فرانسوی هم خوبه

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

واقعا یعنی کاملا خوب شدن؟چندوقت استفاده کردن؟

برادرم ک فقط تا ۳ ماه بعد عمل استفاده کرد خوب شد

پدرمم گاهی وقتا ک میره حمام یا میره بیرون چشماش اذیت میشه میندازه

قطرش از این ی بار مصرفاس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز