۵ سال سخت بود ولی گذشت ...
با کلی غصه و ناراحتی ...
کم نیاوردنامون جلو اونا...
هرروزمون که در از ناراحتی ، اعتراض ، مشکل بود
حرص خوردنامون
تو زمین بسکتبال تمرین کردنمون
سلطانی فر تو این چند سال کاری کرد بود که فقط یک تیم اجازه داشته باشه قهرمان شه ولی امسال به همه ثابت شد که دست پای شیر رو بسته بودند
با وجود تمام ناداوی ها ، پول تو جیبی ها ، خرید های میلیاردی به گرد پای استقلال هم نرسیدند..
قهرمانی استقلال مهر باطله ای میزنه روی تمام جام های اسنپی..
جاداره بگم کاش حداقل یک هفته بعد از سلطانی فر صدرنشین میشدید فقط یک هفته ...
تیم ما وزیر نداشت ولی شاه داشت ، شاهی که با تمام تنهایی که داشت با تمام مشکلاتش ولی ایستاد و جنگید جا نزد بهشون نباخت😉 سر حرفش وایساده و به نتیجه رسید 💙
خدایا ممنونم ازت این ۵ سال سخت بود ولی خیلی چیزا رو یاد داد بهم ولی خیلی چیزا رو ثابت کرد
بالاخره صبح شد این شب بالاخره صبر هامون نتیجه داد اندکی صبر سحر نزدیک است هر روزمون اینو میگفتیم..
ولی الان وقت شادیه ما هست 🥳😉
قهرمانی مبارکمون 💙💙💙💙
شمارشِمعکوسُ...
خندههایازتهدل...
جامتودستایوریا...
ایرانیکهآبیتر از همیشه؛]!.💙
@aiiiii