2777
2789
عنوان

خدایا شکرت ss Champions💙💙💙💙

283 بازدید | 47 پست

۵ سال‌ سخت بود ولی  گذشت ... 

با کلی غصه و ناراحتی ...

کم نیاوردنامون جلو اونا...

هرروزمون که در از ناراحتی ، اعتراض ، مشکل بود 

حرص خوردنامون 

تو زمین بسکتبال تمرین کردنمون

سلطانی فر تو این چند سال کاری کرد بود که فقط یک تیم اجازه داشته باشه قهرمان شه ولی امسال به همه ثابت شد که دست پای شیر  رو بسته بودند


با وجود تمام ناداوی ها ، پول تو جیبی ها ، خرید های میلیاردی به گرد پای استقلال هم نرسیدند..

قهرمانی استقلال مهر باطله ای میزنه روی تمام جام های اسنپی..

جاداره بگم کاش حداقل یک هفته بعد از سلطانی فر صدرنشین میشدید فقط یک هفته ...

 

تیم ما وزیر نداشت ولی شاه داشت ، شاهی که با تمام تنهایی که داشت با تمام مشکلاتش ولی ایستاد و جنگید جا نزد بهشون نباخت😉 سر حرفش وایساده و به نتیجه رسید 💙

خدایا ممنونم ازت این ۵ سال سخت بود ولی خیلی چیزا رو یاد داد بهم ولی خیلی چیزا رو ثابت کرد

بالاخره صبح شد این شب بالاخره صبر هامون نتیجه داد اندکی صبر سحر نزدیک است  هر روزمون اینو می‌گفتیم..


ولی الان وقت شادیه ما هست 🥳😉

قهرمانی مبارکمون 💙💙💙💙

شمارشِ‌معکوسُ...
خنده‌های‌از‌ته‌دل...
جام‌تو‌دستای‌وریا...
ایرانی‌‌که‌آبی‌تر‌ از همیشه؛]!.💙

@aiiiii  



لحظاتی هستند که بدن انسان در هر حالتی که باشد ، روحش زانو زده است...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای خیلی خوشحالم💙💙💙💙

منممم ی حس خیلی خوب دارم اصلا این قهرمانی خیلی خیلی کیف داره اونم واسه سختیهایی که کشیدیم💙💙

لحظاتی هستند که بدن انسان در هر حالتی که باشد ، روحش زانو زده است...

جااااااانم...دم همه گرم...از شاه فرهادمون تا وریا و حسینی و حسین زاده و یزدانی و یامگا و ژستد و آرمان و ارسلان و همه عوامل تیم...ب خصوص سردار آجرلو....

چقد تلاش کردن زمین بزنن استقلالو اما خدا جای حق نشسته....دم همشون گررررم

مبارکاااباشه .💙.💙.💙.💙

امسال سال سرنوشت سازیه برام...حالا که داری میخونی...از ته دلت یه صلوات برا اجابت خواسته دلم بفرست...مرسی مهربونم...
آقا فرهادو از اول فصل گزاشتن قهرمان شد 😎💙 خیلی موهاشو دوس دارم 😍😍

آرههه به قولش عمل کرد شخصیت تیمیو برگردوند و قهرمانمون کرد 💙

 منم کلا دوسش دارم بخصوص اخلاقش با بازیکنا و هوادارا

دختر خاله من اصلااا فوتبال نمی‌بینه ولی فرهاد  می‌شناسه وقتی میاد پیشم بازی استقلال میشینه همش فرهادو تحلیل می‌کنه خیلی خوشش میاد ازش😁

لحظاتی هستند که بدن انسان در هر حالتی که باشد ، روحش زانو زده است...
آرههه به قولش عمل کرد شخصیت تیمیو برگردوند و قهرمانمون کرد 💙  منم کلا دوسش دارم بخصوص اخلاقش ...

انگاری اکسیر جوانی میخوره 😄😄 خیلی جذابه 

میگم هیچ باختی نداشته دیگه نه ؟؟ رکورد جدید نیست ؟ کدوم تیم تونسته بدون باخت فصلو تموم کنه ؟!

مبارک هممون

ولی یه چیزی ثابت شد که با اتحاد هر پیروزی ممکنه 

آقا فرهاد خیلی زحمت کشید بعد از اینکه ۸۰ درصد از بازیکنا رفتن

 واقعا از بازبکنایی که برای اولین بار اسمشون رو میشنیدیم ستاره ساخت

همه خوب بودن از بازیکنا کادر فنی تیم مدیریتی 

و البته هوادارا که تا آخرین لحظه پای استقلال موندن 


تعریف از خود نباشه استقلالی ام :)               ـــــﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩـ💙ـﮩﮩ٨ﮩــــﮩ٨ﮩﮩــ
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز