2789
عنوان

صبح!

92 بازدید | 10 پست


سلام دوستان صبح زیبای امروزتون بخیر و شادی

امیدوارم شاد و سرحال باشید و امروز روز خیلی خوبی براتون باشه🥰

بی زحمت لطف کنید برای من هم یه صلوات بفرستید

امتحان ریاضی دارم و کلی استرس🥺

هر دوست عزیزی که صلوات فرستاد لایک کنه بعد از امتحان براش صلوات میفرستم مرسی😍

به‌قول‌شاملو:ما‌شکیبا‌بودیم!و‌این‌است‌آن‌کلامی که‌ما‌را‌به‌تمامی،وصف‌می‌تواند‌کرد..."
عزیزم الهی شاد برگردی عکسم پر از انرژی بود 

خیلی ممنونمممم😍

به‌قول‌شاملو:ما‌شکیبا‌بودیم!و‌این‌است‌آن‌کلامی که‌ما‌را‌به‌تمامی،وصف‌می‌تواند‌کرد..."

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزمم من میخام یه کاری انجام بدم یکم استرس دارم اگه میشه ب نیت اینکه کارم خوب پیش بره بخونین❤

 تو هم دلیل بیقراری منی ،هم آروم و قرارمی :) 🥲🍭قربان بودنت بروم 🙂🫂 من سرما زده را گرم در آغوش بگیر ب هوای بغلت بود ک سرما خوردم ☻ از قشنگ ترین دیالوگا = مایکی : مهم نیست چقدر از هم دور باشیم ما هیچ وقت از هم جدا نمیشیم♡میدوریا:ارزو ها میتونن واقعی بشن ♡کانکی : ب هیچکس اعتماد نکن شیطان هم یه زمانی فرشته بود ♡ جیرایا:هر جا کسی به تو فکر میکنه اونجا خونه ی تو هستش ♡ایتاچی: مواقعی وجود داره ک مردم باید انتخابای دردناک انجام بدن ♡🤍 انگیزشی ترین جمله : _چرا تو ؟؟ _چرا تو اما واتسون؟؟؟ +چون ارزشش رو دارم 😌 افتخار میکنم که یک دخترم ✌️😎اگه هدفت تو رو از مردم جدا میکنه پس تنها بمون 🚶‍♀️( امضای خودمه دوست دارم چرت و پرت بنویسم 😂😔)
عزیزمم من میخام یه کاری انجام بدم یکم استرس دارم اگه میشه ب نیت اینکه کارم خوب پیش بره بخونین❤

خوندم😇موفق باشید

به‌قول‌شاملو:ما‌شکیبا‌بودیم!و‌این‌است‌آن‌کلامی که‌ما‌را‌به‌تمامی،وصف‌می‌تواند‌کرد..."
خوندم😇موفق باشید

همچنین گلم❤

 تو هم دلیل بیقراری منی ،هم آروم و قرارمی :) 🥲🍭قربان بودنت بروم 🙂🫂 من سرما زده را گرم در آغوش بگیر ب هوای بغلت بود ک سرما خوردم ☻ از قشنگ ترین دیالوگا = مایکی : مهم نیست چقدر از هم دور باشیم ما هیچ وقت از هم جدا نمیشیم♡میدوریا:ارزو ها میتونن واقعی بشن ♡کانکی : ب هیچکس اعتماد نکن شیطان هم یه زمانی فرشته بود ♡ جیرایا:هر جا کسی به تو فکر میکنه اونجا خونه ی تو هستش ♡ایتاچی: مواقعی وجود داره ک مردم باید انتخابای دردناک انجام بدن ♡🤍 انگیزشی ترین جمله : _چرا تو ؟؟ _چرا تو اما واتسون؟؟؟ +چون ارزشش رو دارم 😌 افتخار میکنم که یک دخترم ✌️😎اگه هدفت تو رو از مردم جدا میکنه پس تنها بمون 🚶‍♀️( امضای خودمه دوست دارم چرت و پرت بنویسم 😂😔)

«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»

«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»

«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»

«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»

لطفا برای منم دعا کنید امتحان دارم

وزن اولیه (۷۲/۴۰۰) هدف اول ۷۰✅هدف دوم 65✅هدف سوم62🔒

«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ» «ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ م ...

دعا کردم موفق و موید باشی😇

به‌قول‌شاملو:ما‌شکیبا‌بودیم!و‌این‌است‌آن‌کلامی که‌ما‌را‌به‌تمامی،وصف‌می‌تواند‌کرد..."
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز