2777
2789
عنوان

باید سقط کنم

1179 بازدید | 37 پست

دوستان هفته ۲۳ هستم باید سقط کنم چون جنین مشکل داره حالا میگن طبیعی باید بزایی چون پزشک قانونی تو این ماه اجازه سقط نمیده دکترم گفته کیسه آب و پاره کنم بعد بستری بشی بیمارستان یا دکتری میشناسید بعد پارگی کیسه آب سزارین کنه ؟

👨‍👩‍👦‍👦

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من شنیده بودم در صورتی که زیر ۳۷ هفته باشه سز میکنن. بچه ای که تو کانال نیس که نمیشه طبیعی زایمان کرد. اصلا مگه نمیگن سر بچه اگه پایین نباشه سز میکنن؟

تو ۲۳ هفته سر جنین پایینه؟

به نظرم چنتا دکتر دیگه برو و بپرس

من شنیده بودم در صورتی که زیر ۳۷ هفته باشه سز میکنن. بچه ای که تو کانال نیس که نمیشه طبیعی زایمان کر ...

کلی بیمارستان و دکتر رفتم میگن طبیعی چون کوچیکه 

👨‍👩‍👦‍👦

عزيزم🥺انشاالله بارداري بعديت بمونه برات كوچولوت❤️❤️


عزيزم من از دكترم شنيدم كه به يه مريضش گفت به ماما پول ميدي كه برگه مينويسه كه اين بيمار توان زايمان نداره يه خطري ميتراشن الكي امضا ميكنن از اتاق زايمان ميبرن اتاق عمل

عزيزم🥺انشاالله بارداري بعديت بمونه برات كوچولوت❤️❤️ عزيزم من از دكترم شنيدم كه به يه مريضش گفت ...

والا من حاضرم چند برابر هم پول بدم اما هیچ کدوم فعلا قبول نکردن 

👨‍👩‍👦‍👦
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792