itsgisooo مدیر استارتر عضویت: 1400/01/12 تعداد پست: 83 عنوان رشته گرافیک 71 بازدید | 1 پست بچه ها رشته گرافیک بنظرتون خوبه برم علاقه دارم ولی شهرمون کوچیکه خیلی امکانات نداره🤒 1401/02/23 | 18:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
rrrhhhppp عضویت: 1400/11/08 تعداد پست: 1904 من امسال انتخاب رشته دارم چون شهر خود ما هم امکانات کمه توصیه نمیکنم چون پیشرفت نمیکنی دیدم ک میگم