2777
2789
عنوان

بیایین درد و دل

123 بازدید | 19 پست

بچه ها دلم خیلی گرفته خسته شدم از زندگی جرئت خودکشی کردنم ندارم موندم چیکار کنم خسته شدممممم از بس بخوام همه رو راضی کنم حس میکنم هیچکس دوسم نداده تنهای تنهااااام شوهرمم وقتی دلش رابطه میخواد میاد پیشم بعد میره اصلا ابراز علاقه و احساسات نمیکنه دلمم نمیخواد طلاق بگیرم چون بچه دارم و نمیدونم چرا من احمق خیلی دوسش دارم خسته ام از زندگی😪😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من مشکل جدید دارم از زمین و زمان میترسم مثلا از روز که میشه فکر این میشم که خدا کجاست کیه چطوری آفری ...

من میشینیم باهاش میحرفم هی بهش گله میکنم که چرا زندگی من اینجوریه چرا مثل بقیه خوشحال نیستم چرا هرچی بدبختی ریختی تو سر من و...... 

انشاالله خوب میشه مثبت فکر کن انشاالله هیچی نمیشه برات دعا میکنم عزیزم

ممنونم خود پسرم چون دست خودش نیست متوجه نیست ولی من دارم له میشم هم از برخورد بقیه هم از رفتار خودش

و خدایی که در این نزدیکیست  قناد خونگی👩🏻‍🍳
ممنونم خود پسرم چون دست خودش نیست متوجه نیست ولی من دارم له میشم هم از برخورد بقیه هم از رفتار خودش

اگه از نظر مالی میتونی یه سفره ابوالفظل نذر کن اگه مشکلت حل شد یه سفره واسه حضرت ابوالفظل باز کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792