2777
2789
عنوان

روانشناس

128 بازدید | 12 پست

لطفا اگر کسی روانشناسی خونده بهم راجب درسش و درجه سختیش و اینکه داخلش خیلی انگلیسی دارن؟یانه چون میخوام از مترجمی زبان بیام روانشناسی تغییر رشته بدم

۳ واحد زبان عمومی و ۴ واحد هم زبان تخصصی داره مقطع کارشناسی،اگه روانشناسی بخواد واقعا باسواد باشه بله هم درس ها سخت و زیاد‌ان هم اینکه همه اصطلاح ها رو باید به انگلیسی بلد باشه اگه هم میخواد فقط پاس کنه که با جزوه هم میشه این بستگی به خود فرد داره که بخواد قوی درس بخون یا نه،بعضی از کتاب‌ها هم با رشته پزشکی مشترک‌ان مثل کاپلان و...

در دنیا چیزهای خوبی وجود دارد که میتوان برایشان جنگید. جی.آر.آر.تالکین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۳ واحد زبان عمومی و ۴ واحد هم زبان تخصصی داره مقطع کارشناسی،اگه روانشناسی بخواد واقعا باسواد باشه بل ...

خب پس اونجوری هم زبان نداره،این جای شکر داره، و اینکه با دیپلم فنی میشه وارد شد؟ چون دیدم دانشگاه ازادا خیلی برمیدارن

رشته ت مترجمیه بعد ۶واحد زبان روانشناسی برات سخته؟؟؟

آرامش است؛ عاقبت اضطراب‌ها....خلاصه که اینقد غصه نخورید بالاخره خوب میشه، قشنگ می‌شه، می‌رسیم، می‌بینیم، می‌خندیم👍😍😀

بله زبان داره.دو واحد زبان پیش.دو واحد زبان عمومی.

چهار واحد متون تخصصی روانشناسی به زبان انگلیسی.

درکل استادامون میگن زبانت باید خوب باشه چون علم روانشناسی از غرب هست و نظریه ها و مسائل روانشناسی از غرب منشا میگیره و لازمه که منابع انگلیسی خیلی مطالعه بشه

واسه حاجت دلیم یه صلوات بفرستین ممنونتون میشم💕     بزارشاعرشم شعرتو بنویسم⚘  هرجاهم میرم بازم بر به تو میگردم🥺                              نزاشتی هیچ موقع پر شم از تنفر فقط تو یه کاری کردی که زندگیم ورق خورد🌻
خب پس اونجوری هم زبان نداره،این جای شکر داره، و اینکه با دیپلم فنی میشه وارد شد؟ چون دیدم دانشگاه از ...

اره عزیزم زبانش زیاد نیست،عزیزم متاسفانه من در این مورد اطلاعی ندارم چون خودم رشته‌ام علوم انسانی بوده 

در دنیا چیزهای خوبی وجود دارد که میتوان برایشان جنگید. جی.آر.آر.تالکین
رشته ت مترجمیه بعد ۶واحد زبان روانشناسی برات سخته؟؟؟

اره من مهمانداری هم خوندم همش به انگلیسی بود درسام و تستام و کوئیزام، و دیگه حالم بهم میخوره از زبان، میام نمیکشه کاری انجام بدم

بله زبان داره.دو واحد زبان پیش.دو واحد زبان عمومی. چهار واحد متون تخصصی روانشناسی به زبان انگلیسی. ...

ولی انشالله اونطوری زیاد نیست، همین که بتونی متن و ترجمه کنی و بفهمی اکیه؟

بله زبان داره.دو واحد زبان پیش.دو واحد زبان عمومی. چهار واحد متون تخصصی روانشناسی به زبان انگلیسی. ...

هرچقدر هم زبانت خوب باشه باز یه سری کلمات تویه هر رشته هست که تخصصیه و تو هیچ درکی ازش نداری

ولی انشالله اونطوری زیاد نیست، همین که بتونی متن و ترجمه کنی و بفهمی اکیه؟

آره در همین حدود عالیه.درحدی که منابع غربی و انگلیسی رو بتونی برای خودت ترجمه کنی

واسه حاجت دلیم یه صلوات بفرستین ممنونتون میشم💕     بزارشاعرشم شعرتو بنویسم⚘  هرجاهم میرم بازم بر به تو میگردم🥺                              نزاشتی هیچ موقع پر شم از تنفر فقط تو یه کاری کردی که زندگیم ورق خورد🌻
۳ واحد زبان عمومی و ۴ واحد هم زبان تخصصی داره مقطع کارشناسی،اگه روانشناسی بخواد واقعا باسواد باشه بل ...

میگم شما میدونید کدوم دانشگاه تهران روانشناسی بدون کنکور؟ و اینکه کدوم شاخش خوبه و درامدش بهتره؟اخه شنیدم خیلی شاخه های مختلف داره

میگم شما میدونید کدوم دانشگاه تهران روانشناسی بدون کنکور؟ و اینکه کدوم شاخش خوبه و درامدش بهتره؟اخه ...

نه عزیزم اطلاعی ندارم در مورد دانشگاه‌های بدون کنکور،بله شاخه‌های بسیار متنوعی داره،اصولا بیشتر جذب روانشناسی بالینی میشن،درآمدش هم تا جایی که من اطلاع دارم بهتره از بقیه شاخه‌ها

در دنیا چیزهای خوبی وجود دارد که میتوان برایشان جنگید. جی.آر.آر.تالکین
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

استقلال

nastaran_84 | 19 ثانیه پیش

امتحان

pishikuchulu | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792