2789
عنوان

سرفه

55 بازدید | 9 پست

سلام من هیچ علایم سرماخوردگی ندارم رفتم دکتر گفت الرژیه خیلی سرفه میکنم چی بخورم خوب بشم

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پسره منم همنجوریه دکتر گفته الرژی  ۴تخم خیلی بهش ساخت میخوره ارومتره  شربت دیفن داده دکت ...

منم همرو خوردم اماهنوز بهتر نشدم 

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
اهاا روتارین عالیه دارو خونه داره 

گیاهیه؟

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
عزیزم اویشن برا سرما خوردکی خوبه هیچ اثری برا سرفه تداره اویشن فقط ملین . باعث میشه عفونت از بدن دفع ...


یه شربت هست شربت آویشن گیاهیه داروخونه ها دارن

یکی از اقوام ما خیلی سرفه میکرد اینو خورد خیلی خوب شد

من از این جهت گفتم آویشن

البته نباید خودسر مصرف کرد

اره

مرسی

میدونی تنهادلیل ارامش زندگی من اینه که برام مهم نیست دیگران درموردم چه فکری میکنن😊دیگران اگه فکرکردن بلدبودن یه فکری به حال خودشون میکردن😁برای رسیدن به حاجتم یه صلوات مهمونم کن دوست گلم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز