2777
2789
عنوان

ی سوال

115 بازدید | 14 پست

دوستان من هشت هفته رفتم سونو واس اولین بار والبته شب قبلش خونریزی داشتم سونو گفت بچه دفع شده اما جفت و بقایاش هس دوستان از کجابفهمم دلیل سقط چی بوده احتمال داره قلبش تشکیل نشده باش؟ اگ قلب تشکیل نشه جفتی وجودداره اصلا؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اخه جفت وجود داشته پس حتما بچه ای تشکیل شده دیگ درسته؟ جالبه بتامم بالابود

اره برامن ۹هفته سقط شدقلبش ایستاده بود

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
خود ب خود سقط کردین یا با دارو؟ من خودش خود ب خود سقط شد 

خودبخودسقط شدالانم اقدامم میترسم...عزیزم شماازمایش قبل بارداری رفتی؟

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
خودبخودسقط شدالانم اقدامم میترسم...عزیزم شماازمایش قبل بارداری رفتی؟

اره رفتم بردم نشون دادم گفت مشکلی نداری بااولین اقدام هم باردارشدم حتی ازمایش خون ک دادم روز۳۲سیکل بتام ۱۱۵۰بود نمیدونم چش شد

اره رفتم بردم نشون دادم گفت مشکلی نداری بااولین اقدام هم باردارشدم حتی ازمایش خون ک دادم روز۳۲سیکل ب ...

عزیزم ببخشیداهی سوال میپرسم توازمایشاتcmv iggبود؟میگن اون مثبت باشه میتونه دلیل سقط باشه

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
عزیزم ببخشیداهی سوال میپرسم توازمایشاتcmv iggبود؟میگن اون مثبت باشه میتونه دلیل سقط باشه

نه این نبود من ی ازمایش خون دادم اما این توش نبود شما ازمایش بتا دادین؟

نه این نبود من ی ازمایش خون دادم اما این توش نبود شما ازمایش بتا دادین؟

اره بتای منم نزدیک۲۰۰۰بود

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
روز چند سیکل ازمایش دادین بتاهامون بالابوده

من ی هفته بعدازموعدم دادم الانم اقدامم خیلی میترسم بازسقط نشه

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
توکل بخدا عزیزم ایشالله ک نی نی دار میشی

همینطورعزیزم...چن سالته شما

مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز