2777
2789
عنوان

ی سوال

57 بازدید | 8 پست

دوستان چرا من کیک و نون شیرمال و میپزم ته کیکام میسوزه مثلا توی دستور کیک نوشته بیست دقیقه من ده دوازدقیقه میشه ته کیکم میسوزه کاغذ روغنی میزارم ارد پاشی هم میکنم چیکار کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منظورم درجه فر رو کمتر کن

هر کس نظری داره و فلسفه ای اگه با فلسفه و نظر شخصی من مخالفی تعارض نکن چون کم پیش میاد نظرمو عوض کنم زندگی خیلی چیزا یادم داد فهمیدم عشق فقط خداست

ممکنه مشکل از سینی فرم باش؟ فرگازی دارم از سینیش استفاده میکنم سریع میسوزون

اره ممکنه بیشتر دمای فر هم تاثیر داره

هر کس نظری داره و فلسفه ای اگه با فلسفه و نظر شخصی من مخالفی تعارض نکن چون کم پیش میاد نظرمو عوض کنم زندگی خیلی چیزا یادم داد فهمیدم عشق فقط خداست

بنظرت بزارم روی۱۶۰

اره. چطور کیکی میپزی چند تخم مرغی

هر کس نظری داره و فلسفه ای اگه با فلسفه و نظر شخصی من مخالفی تعارض نکن چون کم پیش میاد نظرمو عوض کنم زندگی خیلی چیزا یادم داد فهمیدم عشق فقط خداست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز