2777
2789
عنوان

🍁📜 بحار حدیث 📜🍁

| مشاهده متن کامل بحث + 3938 بازدید | 647 پست

🌷🌷🌷

امام جعفرصادق (ع) می‌فرماید:

قُداّمُ القائِمِ مَوتَتان: مَوتٌ احمرُ وَ موتٌ اَبیضُ حتّی یَذَهَبَ مِن کُلِّ سبعةٍ خمسةٌ! اَلموتُ الأحَمرُ السَیفُ و المَوتُ اَلأَبْیَضُ الطَاّعونُ.

پیش از قیام حضرت، دو نوع مرگ و میر خواهد بود: یکی مرگ سرخ و دیگر مرگ سفید آنچنان (سهمگین و هولناک) که از هر هفت نفر پنج نفر از بین خواهند رفت! مرگ سرخ با شمشیر (اسلحه) و مرگ سفید بیماری (همه‌گیر) طاعون است.

(کمال‌الدین، ص ٦٥٥)

🌷🌷🌷

✅پیامبراکرم صلوات الله علیه :


ساعت ظهور برپا نمیشود تا آنکه امت من روش کفارِ قرنهای گذشته را وجب به وجب و ذراع به ذراع ( یعنی بدون هیچ کم و کاست ) اتخاذ می کنند .



📚" الملاحم طاوویی بخش ۲ ، باب ۴۹ ، صفحه ۱۲۲ "

بحَقّ الحُسَین                                                                             اللهُمَّ عَجِّل لِوَلِیِّكَ الفَرَج                                                                   🖤🖤🖤🖤                                                                              دعای من در روضه                                                                           اباعبدالله الحسین علیه‌السلام                                                                         فقط ظهور امام زمانم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آجرک الله یا صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف 💔😭

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

دوستان اگه براتون مقدوره تاپیک هایی که امشب درمورد یارانه زده میشه روهم دریابید 

بیضیا دارن شبهه افکنی میکنن 

جهاد# تبیین

تنها بودن یه کابوس شومه، عزیزم نباشی کار دل تمومه                                                                       #پسر حاجی            

حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف):

إنَّ اللّه َ مَعَنا، فَلا فاقَةَ بِنا إلى غَیرِهِ و الحَقُّ مَعَنا فَلَن یُوحِشَنا مَن قَعَدَ عَنّا.»
خدا با ما است و نیازمند دیگرى نیستیم. حق با ما است و باکى نیست که کسى از ما روى بگرداند.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز