2789
عنوان

دردِدل ....

83 بازدید | 7 پست

باردارم افسردگی هم دارم ،

حالا امروز پدرشوهر خواهرشوهرم فوت کرده دوتا دخترشو شوهرم آورد اینجا بودن امروز و امشب 

فردا هم قراره بمونن، شوهرم خودش سرکاره 

منم اصلا حوصله بچه ندارم حال روحیم خرابه 

چرا شوهرا درک نمیکنن ، 

کاش همونقد که نگران خواهرش بود نگران منم بود


انسان خوبی باش ولی وقتت را برای اثباتش به دیگران تلف نکن!  

تو بارداری اومدن بچه هارو گذاشتن پیش توووو؟؟؟؟؟؟ 

زنگ بزن ب هرکسی که هست بگو بیاد ببرشون بابا وظیفه ای نداری از اونا مراقبت کنی 

اینجا یکی داره خسته تر از واژه خستگیو زندگی میکنه!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هر روز که قرار نیست پدر شوهر خواهرشوهرتون بمیره حالا یه بار بگیر چی میشه مگه 😐

من خیلی خوشبختم از وقتی که یاد گرفتم هر چیزی در درونم هست را نشان دهم. من تمام احساساتم را دوست دارم و اطرافیانم را نسبت به آنهاآگاه میکنم.احساسات عزیزم بازی قایم باشک ما تمام شد.ترس عزیزم مرسی که مرا یاری میکنی خشم مهربانم مرسی که هستی ناراحتی عزیزم چه خوب که هستی دل شکستگی باشکوهم چه خوب که منفی های زندگیم را بهم نشان میدهی. شادی ' خوشحالی `دل خوشی `نفرت `و........
چند روزه تحمل کنی چیزی نمیشه گناه دارن

میدونی به خدا اینارو میدونم ولی باز از رفتار شوهرم که حتی بهم نگفت از قبل حرص میخورم 


انسان خوبی باش ولی وقتت را برای اثباتش به دیگران تلف نکن!  
هر روز که قرار نیست پدر شوهر خواهرشوهرتون بمیره حالا یه بار بگیر چی میشه مگه 😐

چیزی نمیشه 

من نمیدونم چمه نمیتونم تحمل کنم اصلا 

همش مقایسه میکنم خودمو با بقیه باردارا

انسان خوبی باش ولی وقتت را برای اثباتش به دیگران تلف نکن!  
تو بارداری اومدن بچه هارو گذاشتن پیش توووو؟؟؟؟؟؟  زنگ بزن ب هرکسی که هست بگو بیاد ببرشون بابا ...

حتی اگه کسی نیاد دنبالشون دلم میخاد یکی اینجوری دلداریم بده ، کسی حتی فکر نمیکنه شتید برای منم سخت باشه



انسان خوبی باش ولی وقتت را برای اثباتش به دیگران تلف نکن!  
حتی اگه کسی نیاد دنبالشون دلم میخاد یکی اینجوری دلداریم بده ، کسی حتی فکر نمیکنه شتید برای منم سخت ب ...

عزیزممم 

خب با یکی از اعضای خانوادت یا دوستت حرف بزن؟؟ یا اصلا منم گوش میدم اگه خواستی

اینجا یکی داره خسته تر از واژه خستگیو زندگی میکنه!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نخوندن

cifer | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792