2777
2789

نه نیست، لطفا، خواهشا سراغ این چیزا نرید 

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بتظرتون گناهه دعانویسی


دعا نویسی اسلامی و مثبت داریم که اکثرا با خواص سوره ها و دعاهای روایت شده از ائمه سر کار داره  و دعا نویسی شیطانی و منفی که با طلسم و جن مرتبطه

چرا🥺

گناهه، شیطان رو وارو زندگیت نکن خواهش میکنم 

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷
این خانمه  دعانویسی نمیکنه اما ختم وچله برا مشکلت  میگه عالیه  ۰۹۰۳۹۲۲۲۰۰۶

من خودم فامیل دارم خودش جن داره..وهمه پیشش میرن و مشکل همرو هم حل میکنه ..فقط خواستم ببینم این راه حرانه یا ن

دعا نویسی اسلامی و مثبت داریم که اکثرا با خواص سوره ها و دعاهای روایت شده از لئنه سر کار داره  ...

دعا نویس دعا نویسه، دیگه با قرآن توجیح نکنین لطفا 

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فروغ فرخزاد

گکگدک | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792