2777
2789

من دارم

کیست سینه تخمدون

کلا مرض پرض زیاد دارم

🧘لطفا منو ریپلای نکنین اگر مخالف نظرم هستید ، نظرتونو برای خودتون نگهدارید ، نظر مخالفتون اینقد 🤏 ارزش نداره برام ولی بعضی وقتا که بیکارم جواب میدم ، اگر جواب ندادم بدونین مثل شما بیکار نیستم سرم تو اینو اون باشه😎   اونایی که موافق نظراتم هستید و استارتر تاپیکی که توش نظر گذاشتم ریپلای کنین ولاغیر بوس بهتون🤗                                                  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مشکلی نیست که عزیزم آخه چرا درد و دل😄الان دیگه اکثر زنا دارن...منم اندازه یه ماش تو سینه راستم دارم

🧒🏼شازده کوچولو:پس کِی همی چی درست میشه!؟                🦊روباه:وقتی که بفهمی همه چی به خودت بستگی داره...
مشکلی نیست که عزیزم آخه چرا درد و دل😄الان دیگه اکثر زنا دارن...منم اندازه یه ماش تو سینه راستم دارم

فقط یه دونه داری اخه من داستم بعداز زایمانم هم زیاد شد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز