khatoonak مدیر استارتر عضویت: 1401/01/23 تعداد پست: 122 عنوان اسنوا خوبه ؟ 68 بازدید | 1 پست بچه ها ب نظرتون مارک اسنوا خوبه؟ کسی خریده ؟ماشین لباسشویی و اجاق گازش ب نظرتون خوبه؟ 1401/02/12 | 18:40 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پسرم،عشقم عضویت: 1398/08/07 تعداد پست: 1304 سلامتو تاپیک چله شهدا، برای شهید ابراهیم هادی،هیچ سوره ای رو ننوشتین،نداره سوره یا اشتباهی پیش اومده؟ هرکی رو لایک میکنم، یعنی براش صلوات فرستادم.هرجایی هم تو تاپیک،پست،امضاء و... ببینم کسی نوشته صلوات،میفرستم ولی حوصله ندارم اعلام کنم.