2777
2789

سلام

تو تاپیک چله شهدا، برای شهید ابراهیم هادی،هیچ سوره ای رو ننوشتین،نداره سوره یا اشتباهی پیش اومده؟

هرکی رو لایک میکنم، یعنی براش صلوات فرستادم.هرجایی هم تو تاپیک،پست،امضاء و... ببینم کسی نوشته صلوات،میفرستم ولی حوصله ندارم اعلام کنم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792