2777
2789
عنوان

کاش چاق میشدم

599 بازدید | 38 پست

سلام دوستان من ۴۹کیلوام چیکار کنم خیلی لاغرم دست و پاهام مث دوتا چوبه هرکی میبینمت میگه چقدر ضعیفی کلا از اول همینطور بودم الان دیگه ی باره لاغر شدم از بس حرص خوردم انگشترم در آوردم آخه همش از انگشتم می افتاد...کسی میدونه چجوری میتونم خودمو چاق کنم دعاش  میکنم بخدا 

واینکه نمیخوام چیزای عوارض دار بخورم 


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

غذاهای پرکالری بخور 

من همونیم که تو گرما، گرمارو فحش میدم، تو سرما، سرما رو فحش میدم، زمستونا دلم تابستون می خواد، تابستونا دلم زمستون می خواد، وقتی بیرونم دلم میخواد برم خونه، وقتی تو خونم دلم می خواد برم بیرون، وقتی خستم خوابم نمی بره و وقتی کار دارم خوابم میاد و همچنان نمی دونم چمه😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐🎈😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐بنظرم هر آدمی نیاز داره یه عوضی اونقدروش تاثیر بزاره که دیگه اون احمقِ سابق نباشه!😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐شاید باورتون نشه ولی من از خودم توقع دارم ظاهر زیبایی داشته باشم، همه کتاب هارو خونده باشم، همه اهنگارو گوش کرده باشم، با استعداد و باهوش باشم، روابط اجتماعی بالایی داشته باشم، کار کنم ورزش کنم و با دوستام وقت بگذرونم، دوست دارم برای اهدافم تلاش کنم و زندگی کنم ولی بعضی وقتا حتی نمی تونم از تختم بیام بیام بیرون😑😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

دو ماه زینک بخور. چنان اشتهات باز میشه 


💔💔 خدایا خدایا، خدایا توی دنیای بزرگت پوسیدیم که، میخواستیم مثل این روزو نبینیم که دیدیم که، ناز این، بلای اون، حسرت دل، عذاب عالم، هرچی باید همه حسرت بکشن ماکشیدیم که 😭

منم همین اتفاق برام افتاد یک سال پر از استرس و بیماری پشت سر گذاشتم و شدم ۴۶ کیلو 

کلی دنبال روش های چاقی بودم ولی از عوارض می ترسیدم برای همین سپردم به زمان 

کم کم یه مدت که آروم شدم و به خودم رسیدم وزن گرفتم الان هنوزم لاغرم و باید وزن بگیرم ولی خوب رسیدم به پنجاه و از اون وضع دراومدم 

به نظر بی خیال باش و از غذات لذت ببر سعی کن کالری شماری کنی روزی دوهزار تا سه هزار تا بتونی بخوری عالیه بعد از غذا هم یه چیز شیرین مثل خرما بخور

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز