بچه ها من کلاس یازدهم تجربی ام و درسمم خوبه ، ولی چند هفته ای یه اصلا حس و حال درس خوندن ندارم و میرم کتاب رو باز میکنم خوابم میاد یا حوصله ندارم یا میرم تو گوشی ، تو گوشی هم کسی نیست ها ،کسی هم بهم پیام نمیده حتی دوستای دوران راهنماییم .چکار کنم ؟؟دیگه خسته شدم از این وضعیت
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
از ما هیچ چیز باقی نمیماند،جز خاطراتی که در آن دلیل حال خوب آدمی بودیم...دوستم لطفا سوال در مورد کنکور ازم نپرس ولی سوال پزشکی تا جایی که بتونم حتما جواب میدم