2777
2789
عنوان

کیا شوهرشون

357 بازدید | 36 پست

شکاک و بدبین و بددهنه 

؟؟

بچه هم دارید ؟؟

زندگیتون چطوره 

برای پسرم تمام تلاشمو میکنم بهم افتخار کنی عزیز دلم میشه برا به ارزو رسیدنم ی صلوات بفرستید .خدایا شکرت راه درستو نشونم دادی پسرم توتنها دارای من تو این دنیا هستی 
با این جور ادما اصلا نمیشه زندگی کرد جهنمه

موافقم باهات 

برای پسرم تمام تلاشمو میکنم بهم افتخار کنی عزیز دلم میشه برا به ارزو رسیدنم ی صلوات بفرستید .خدایا شکرت راه درستو نشونم دادی پسرم توتنها دارای من تو این دنیا هستی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظرت چرا اینجوریه؟ خانواده اش هم بدن؟ تربیته بد شده؟

به نطرم تربیت و سبک زندگی مادرش اینطورش کرده 

برای پسرم تمام تلاشمو میکنم بهم افتخار کنی عزیز دلم میشه برا به ارزو رسیدنم ی صلوات بفرستید .خدایا شکرت راه درستو نشونم دادی پسرم توتنها دارای من تو این دنیا هستی 
ی بنده خدایی الانم داره عذاب میکشه

من خودمم اینطورم 

ی پسر ۱۸ ماهه  دارم فکر جدایی ام 

برای پسرم تمام تلاشمو میکنم بهم افتخار کنی عزیز دلم میشه برا به ارزو رسیدنم ی صلوات بفرستید .خدایا شکرت راه درستو نشونم دادی پسرم توتنها دارای من تو این دنیا هستی 

کاش همون اول متوجه بشید حالا تا ازدواج پیشرفتید بچه نیارید دیگه

چون جدا شدن خیلی سخت میشه

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
بابام اینجوریه 

مادرت چطور رفتار میکنه 

برای پسرم تمام تلاشمو میکنم بهم افتخار کنی عزیز دلم میشه برا به ارزو رسیدنم ی صلوات بفرستید .خدایا شکرت راه درستو نشونم دادی پسرم توتنها دارای من تو این دنیا هستی 
کاش همون اول متوجه بشید حالا تا ازدواج پیشرفتید بچه نیارید دیگه چون جدا شدن خیلی سخت میشه

متاسفا بچه دارم 

برای پسرم تمام تلاشمو میکنم بهم افتخار کنی عزیز دلم میشه برا به ارزو رسیدنم ی صلوات بفرستید .خدایا شکرت راه درستو نشونم دادی پسرم توتنها دارای من تو این دنیا هستی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

انتخاب اسم

mami_nilsa | 24 ثانیه پیش

سلام خانم ها

asarvi | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز