بچه ها من با پسر عموم از بچگی باهم بزرگ شدیم بهترین
دوستای هم بودیم
تا همین یک سال پیش
جفتمون متولد76......همیشه ب من ابراز علاقه میکرد توی رفتار و برخودش کاملا مشخص بود .ما فقط گاهی چت میکردیم
من بدون اینکه ب زبون بیاره میفهمیدم......اما مث اینکه دختر همسایشون بهش ابراز علاقه شدید کرده خودش بهم گفت و انگار وارد رابطه شدن ی ساله از من خبر نگرفته...همش پیش خودم میگم یعنی منو فراموش کرده،،???
من حسم بهش پسر عموم بود ولی الان همش نگرانم ک ازدواج کنه بره