سلام خوبید...من یه مشکل دارم لطفا میشه راهنمایی کنید من یه برادر شوهر دارم هر هفته میره کوه.زنشم هیج جا نمیبره.. یه مدت بود به شوهرم میگفت تو.هم بیا میگفت نه من با زنم میرم اما بعد عید همش داره میره باهاشون میره کوه منم چیزی نگفتم بهش امروزم از ساعت پنج صبح رفتن تا الان یه زنگم نزده موندم چطوری بگم دیگه نره خوشم نمیاد از جمعشون