2777
2789

خیلی همش بزن دارچین بریز یکم کنجد بریز گوشت پخته ریش ریش شده بریز

مردم هرگز خوشبختی خود را نمی‌شناسند اما خوشبختی دیگران همیشه جلوی دید آنهاست  به داشته های خود عمیق تر نگاه کنید   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باشه عزیزم فقط کنجد چه مرحله ای بریزم 

 برای تزیین استفاده کن گلم یا آخرای کار که میخای گازو خاموش کنی

مردم هرگز خوشبختی خود را نمی‌شناسند اما خوشبختی دیگران همیشه جلوی دید آنهاست  به داشته های خود عمیق تر نگاه کنید   

هیچی فقد هملزن مدام من شنیدم میکس میکنن اما من فقد هم میزنم تا خود صبح واسه صبحانه روشم با کره محلی و زردچوبه داغ میکنم میریزم روش با دارچین و کنجد

کار خوبو خدا میکنه ک با هیچکی حرف نمیزنه!💜💔
طرز تهیه ش از نت کردم خیلی خوشمزه شده بود

منم از نت در آوردم اولین بارمه میترسم خوشمزه نشه و زیاد شد نمی‌دونم چرا یه قابلمه خیلی بزرگ شد گندمک زیاد بود فک کنم

گوشت و گندم رو بزار باهم بپزه 

 اگه گوشت استخون داره جدا باشه که شکسته های استخون تو غذا نمونه و اخر سر صافش کن و توش  گندم یا بلغور رو بریز بپزه 

گوشت که پخته شده رو در بیار و ریش ریشش کن بریز تو گندما و زیرشو کم کن تا جا بیوفته


و مدام هم بزن که ته نگیره و همچنین با پشت ملافه  بکوبش

قبل جا افتادنش یه لیوان شیر بریز که رنگش سیاه نشه 


 دارچین رو موقه پخت نریز سیاه و بد رنگ میشه


زدم فریاد خدایا این چه رسمیست رفیقان را جدا کردن هنر نیس رفیقان قلب انسانن خدایا بدون قلب چگونه می‌توان زیست💔رفیق جان، روزهای خوب تـوی راهن.قـرار نیست که همیشه صبح رو با قلب شکسته و پر غم از خواب بیدار بشی؛🍃 خدایا منظوره من از اینکه 'هوامو داشته باش' این نیس که فقط اکسیژن برسونی یکم خلاقیت آخه قربونت برم... شیطون رو ببین چه پیشنهادهایی میده😂😂😂،،،،،به امید روزی که حال مردممون خوب بشه🖤دوباره بخندیم یه روز خوب میاد🙂 جدیدا ناتوانی جنسی پیدا کردم......تو هر مغازه ای میرم توان  خریدن هیچ جنسی رو ندارم🤪🥴‏بیا واقع‌بین باشیم، اگه دیر جوابتو میده و به زور یه حالی ازت میپرسه، مطمئن باش به حرف زدن باتو علاقه ای نداره، وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟😂😁 ‏یه سیب از درختش کندن خوردن داره دهنمونو سرویس میکنه...بعد تو امید داری بری تو باغش بخوری و بخوابی و با حوریاش ور بری؟؟؟بــییییییااااااااه 👍👍👍رفتم سونوگرافی از مجاری کلیوی تو گزارشش نوشته مثانه پر از ادرار است خب اینو از خودم میپرسیدید بتون می‌گفتم انتظار داشتید تو مثانه ماءالشعیر باشه؟😂 حماقت نکن!😠 همین دیگه... خیلی باکلاس بود... بذار یه بار دیگه بگم 😂حماقت نکن! 😑☝️😐 دوست دارم بگم ویتامین ۳۰ تو بگو (ث یا c) کاری به ویتامینای من نداشته باش 😒😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش