2777
2789
عنوان

جنین اهدایی

| مشاهده متن کامل بحث + 947 بازدید | 48 پست
خیلی زمان بره کارش. سخت پیدا میشه میشه شماره واسطه دوستتون رو برام بفرستین؟ شاید بتونم ازطریق اوش ...

واسطه ای نداشت یادمه بیمارستان اسم نوشت انقد پزشک قانونی و بیمارستان رد و بدلش کردن خسته شده بود بعد رفت تو لیست تا اینکه از بیمارستان زنگ زدن که پیدا شد بیاد 

خیلی شرم اوره که هیچکس حریف زبونمون نباشه  افتخاراینکه هیچکس حریف شخصیت مانشه✌️...............  یادت باشه دری که خدا برات باز میکنه رو بنده ی خدا نمیتونه روت ببنده.👌..............دوست گلم میشه برا شادی روح پدرم صلواتی بفرستی💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ميشه براي من دعا كني خونريزي دارم هفته ي يازده هستم

حتما گلم انشالله لایق باشم .منم سر بچه دومم جفت جدا شده بود وخونریزی داشت جفت خیلی کم وصل بودخدا خواست وموند بچم انشالله خدا نی نی رو برات حفظ میکنه فقط آرامش داشته باش

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز