2777
2789
عنوان

جنین اهدایی

| مشاهده متن کامل بحث + 947 بازدید | 48 پست
ببخشید اینجوری که بچه ما میشه فقط بیرون از شکم من درسته

شما پدر و مادر ژنتیکی بچه هستید

ماهم پدر مادرش حساب میشیم چون به دنیا میاد توسط من و توخانواده ما بزرگ میشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شما پدر و مادر ژنتیکی بچه هستید ماهم پدر مادرش حساب میشیم چون به دنیا میاد توسط من و توخانواده ما ب ...

ببخشین اینو میگم ولی خب بهتر نیست از راه فرزند پذیری صاحب بچه بشین؟اینم همونه دیگه دردسر زایمان و بارداری نداره

همتای مامانم بودم❤

شما پدر و مادر ژنتیکی بچه هستید ماهم پدر مادرش حساب میشیم چون به دنیا میاد توسط من و توخانواده ما ب ...

خدا انشالله بدون هیچ عمل وکاری دامنت رو سبز کنه گلم برات دعا میکنم دعای من زود میگیره.همکار شوهرم هم چند بار انتقال جنین انجام داد آخر طبیعی باردار شد الا بچه ۸ ماهه هست انقدر جیگره.انشالله شما هم طبیعی باردار میشی 

استارتر درباره اب نیسان چیزی شنیدی

دربارش گوگل بگرد

الان وقتشه که جمع کنی

برای درمان بیماری ها خیلی خوبه

البته اگه خدا بخواد

انشاءالله مشکلت حل میشه

دعای مقاتل سلیمان و سوره محمد و دعای توسل بخون

زیارت عاشورا بخون


برا این پرسیدم مشکلتون چیه آخه من خودم یه سالی بود اقدام بودم و همسرم واریکوسل داشت خودمم تنبلی تخمدان 

بعد دکتر خیلی ناامیدمون کرد به همسرم گفت اگه عمل هم کنی اسپرمت درست خوب نمیشه 

اما ما به حرفش گوش نکردیم همسرم عمل یه ماه نشده باردار شدم 

ببخشین اینو میگم ولی خب بهتر نیست از راه فرزند پذیری صاحب بچه بشین؟اینم همونه دیگه دردسر زایمان و با ...

راه خوبی هست.

منتهی انتخاب ما نیس .چون من دوست دارم مراحل شیرین بارداری و زایمان رو تجربه کنم.جدا از این کسی از مشکلمون خبر نداره



استارتر درباره اب نیسان چیزی شنیدی دربارش گوگل بگرد الان وقتشه که جمع کنی برای درمان بیماری ها خی ...

ممنون از توصیتون.حتما عمل میکنم.

چند باری آب نیسان جمع کردم و خوردیم ولی نشد که بشه

مشکل ما راه حلش فقط تو پزشکیه.

البته برا خدا همه چی راحته .فقط باید بخاد‌ که نمیخاد

من دوستم بابل بیمارستان اسم نوشت شاید بعد شیش یا هفت ماه پیدا شد الانم چهارماه بارداره میگفت تهران میرفتم زودتر پیدا میشد

خیلی شرم اوره که هیچکس حریف زبونمون نباشه  افتخاراینکه هیچکس حریف شخصیت مانشه✌️...............  یادت باشه دری که خدا برات باز میکنه رو بنده ی خدا نمیتونه روت ببنده.👌..............دوست گلم میشه برا شادی روح پدرم صلواتی بفرستی💔
من دوستم بابل بیمارستان اسم نوشت شاید بعد شیش یا هفت ماه پیدا شد الانم چهارماه بارداره میگفت تهران م ...

خیلی زمان بره کارش.

سخت پیدا میشه

میشه شماره واسطه دوستتون رو برام بفرستین؟

شاید بتونم ازطریق اوشون تو مشهد کسیو پیدا کنم


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792