فکر کنم بدونین ک دانشگاه فرهنگیان خیلی سخت گیرن
از پوشش بگیر تا چیزای دیگه
و اصلا خوشم نمیاد از این چیزا
نمیتونم تحمل کنم، و دوم اینکه من اصلااا اهل چاددرر سر زدن نیستم
رشتم انسانیه
واسه معلمی هم ک فقط فرهنگیانه ، غیر از معلمی هم ک روانشناسی و حقوق میمونه ، از حقوق خوشم نمیاد ، اما روانشناسی رو علاقه و استعداد دارم داخلش
میخوام یه شغلی باشه ک در اینده یه وقت تو زندگی ک تشکیل دادم به مشکل نخورم
نمدونم چیکار کنم
از طریق انسانی برم حسابداری چطوره؟
دلم معلمی میخواست اما بخاطر فضای دانشگاهش خوشم نمیاد
به راهنماییتون نیاز دارم