2777
2789
عنوان

بی بی چک زدم

| مشاهده متن کامل بحث + 374 بازدید | 26 پست
انشاالله که واقعیه من که دلم برات خیلی روشنه خودم تجربه نداشتم ولی دوستم چرا بخاطر همین میگم بنطرم ...

مرسی عزیزدلم❤😍

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

عزیزم اینهمه صبر کردی، ۶روز دیگه هم روش! بذار بعد از موعد برو آزمایش یا یه بیبی دیگه با ادرار اول ص ...

خخخخ اصن نمیتونستم شوهرم همینو گفتم قهر کردم تا رفت دارخونه واسم گرفت😂

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خخخخ اصن نمیتونستم شوهرم همینو گفتم قهر کردم تا رفت دارخونه واسم گرفت😂

همسرت پدر خوبی میشه ان شاءالله 

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
مبارکت باشه عزیزم .برای منم دعا کن با این حال خوبت هفت روزه ازiui ام میگذره

عزیزدلم از ته دل واست دعا میکنم توروخدا واسه منم دعا کن این ماه خیلی دارو و امپول زدم اگه مثبت نشه دیگه نمیرم دکتر چون شوهرم تا۴ماه دیگه نمیتونه خونه باشه فقد ماهی۴روزش

شرمنده اگه تاپیکم حالتو بد کرد من خودم عاشق بی بی چک مثبتم ک ببینم ولی گفتم نمیزارم ک کسی حسرتشو بخوره واسه همین حذفش کردم شرمنده عزیزم دعا کن مثبت واقعی باشه🙏😞

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

همسرت پدر خوبی میشه ان شاءالله 

مرسی عزیزدلم بشدت عاشق بچه هاست حتی غریبه هارو میبینه میره نازشون میکنه

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

نه عزیزم کلی حس خوب از تاپیکت گرفتم.از ته دلم برات برات دعا میکنم

مرسی عزیزدلم انشالله ک دوتامون و همه منتظرا دامنون سبز شه🙏😍🥺

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

اسی شایدم درس باشه اخه منم چهارروز مونده بود زدم مثبت شد الانم پسرم یسالشه

جدی؟امپولم زدی؟استرس داغونم کرد اصن نمیتونم بشینم کلافم

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

نه من آمپول نزدم طبیعی باردار شدم ایشالا که توام بارداری

مرسی عزیزدلم❤

به قول صائب تبریزی:《آرامش است؛عاقبت اضطراب ها...》خلاصه که اینقدر غصه نخورید بالاخره خوب میشه،قشنگ میشه،میرسیم،میبینیم،میخندیم :)پسرم تو"دوست داشتنی ترین"خلق خدایی...!(آقا هاکان)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792