2777
2789
عنوان

میشه کمکم کنید؟😔😔😔😔

147 بازدید | 16 پست

من تنبلی تخمدان دارم و سابقه لکه بینی و با قرص کنترل شده بود به تازگی قصد بارداری دارم و قرص رو قطع کردم و دوفامد از شب چهارده استفاده میکنم از وقتی پریودم تموم میشه و اقدام میکنم تا قبل شب چهارده که قرص رو شروع کنم اگه رابطه داشته باشیم بعد نزدیکی دچار لکه بینی میشم ولی قرص رو شروع کنم قطع میشه وحتی با رابطه هم دیگه لکه بینی ندارم ولی امشب با اینکه قرص رو چند روز شروع کردم بعدرابطه خونریزی داشتم میخوام برم کولپوسکوپی ولی اگه باردار باشم ضرر داره؟

این ماه که روز تخمک گذاری اقدام داشتم همش بعدش کمر درد دارم

نمیدونم خوش بین باشم به بارداری یا ترس از این خونریزی ها داشته باشم

اصلا اگه قرار بوده گرفته باشه و باردار باشم حتما با خونریزی امشب می افته دیگه مگه نه؟

هنوز تا پریودم ده روز مونده برا همین نمیتونم ازمایش بارداری بدم 

تو رو خدا بیاین اصلا دلم خیلی گرفته

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیز جانم آزمایش خون پنج روز بعد از لقاح نشون میده. در ضمن رها کن. بیخیال شو. خدا خودش درستش میکنه.& ...

ببین از اقدام من الان دقیق پنج روز گذشته یعنی فردا برم اگه باشم مشخص میشه؟

دارو که میگن همین قرصای جلوگیری داروش هست و متفورمین بله خوردم اینا رو

ببین عزیزم من خودمم دارم، درمان دارویی که ادامه بده ولی یه سری نکات هم باید رعایت کنی تا بهبود پیدا کنه شرایطت و بدنت برای بارداری آماده بشه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

🌹🌹چند تا نکته راجب pco(تنبلی تخمدان) در راستای اصلاح سبک زندگی :



خواب قبل یازده شب به شدت رو سلامت هورمون ها و تخمدان تاثیر مثبت داره

مصرف روغن سالم، (کنجد ، زیتون) خیلی مهمه، روغن حیوانی هم باید کمتر مصرف بشه، و روغن های سرخ کردنی صنعتی کاملا حذف بشه، حتی شده یه ذره هم کمتر مصرف کنین تاثیرشو ببینین

مصرف قند مصنوعی و مواد کارخونه ای حذف کامل، و قندهای طبیعی جایگزین (عسل، شیره ، خرما و میوه جات)

نخوردن قندیجات اولش سخته ولی به فکر خودتون باشید تلاش کنید، تنبلی تخمدان خودش باعث میل زیاد به چیزهای شیرین میشه شما اولش باید یه کم سختی بکشین تا بتونین قند نخورین ولی به بعدش خیلی می ارزه😍

برای ریزش موها ماسک مو خونگی متناسب با نوع مو خیلی موثره

سبزیجات مصرف کنین، طبع بدنتون اگه سرده سعی کنین سردی رو خیلی کاهش بدین

کنار میوه ها از ارده کنجد و مغزیجات استفاده کنین تا حد ممکن

استرس رو کنترل کنید، استرس براتون سمه، اگه قصد بارداری هم داشته باشید استرس فضای بدنو ملتهب میکنه، و بدن تو فضای ملتهب اجازه بارداری نمیده

ورزش ورزش ورزش هرگز از دست ندید,البته ورزش مقاومتی به علاوه پیاده روی، ورزشی که بعدش حس سبک شدن داشته باشیدکاملا، نه اینکه تاحده خیلی زیاد ورزش کنین توروز که باعث بی‌حالی تون بشه

ورزش تو روحیه ، اخلاق و درمان و پاکسازی بدنو.... همه اینا اثر مثبت داره

شبا قبل خواب تخمدانتون و شکم رو ماساژ بدین تو حالت دراز کشیده، اگه طبع بدنتون  سرده ،،روغن سیاهدونه یا کنجد یا هر روغن که بهتون سازگاری داره میتونین با اون ماساژ بدین

...تو پریود روغن مالی شکم باعث افزایش خون ریزی میشه...پس تو پریود روغن نزنین

موقع پریود سعی کنین حمام نکنید تا جایی که براتون ممکنه

حتما با پیشبند ظرف بشورین تا لباس خیس نشه

از شکم بند پشمی استفاده کنین تا تخمدانتون گرم بمونه

خودتون  رو دوست داشته باشید با عشق با خودتون حرف بزنین😍

دوستان چند ماه بیایین به این روش ها عمل کنید، مطمئن باشید خیلی بهتر میشه اوضاع.

تنبلی تخمدان باعث

ریزش مو، جوش صورت، یبوست و بی‌حالی،درد مفاصل که بی دلیله، کمبود انرژی در روز، خواب بی‌کیفیت (راحت نمی‌تونید بخوابید یا دائم از خواب می پرید)،موهای زائد و... اینا میشه

شما چند وقت به توصیه های بالا عمل کنید و تاثیرشو تو علائمتون ببینید🍎🍎🍎🍎🍎

پیج سوگند چند تا هایلایت خوب راجع ب pco(تنبلی تخمدان) داره

haircare_sogand

شاد و سلامت باشید ♥️



اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792