2777
2789
عنوان

دیپلم مجدد

91 بازدید | 0 پست

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم میخوام دیپلم مجدد بگیرم رشته تجربی کسی میدونه که اگه برم مدرسه بزرگسال اونجا به چه شکله یعنی باید از دهم دوباره بخونم ؟یکی بهم گفت باید بری آموزش پرورش نمیشه از همون مدرسه اقدام کرد ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز