m_mv مدیر استارتر عضویت: 1400/08/16 تعداد پست: 104 عنوان دیپلم مجدد 91 بازدید | 0 پست سلام من دیپلم کامپیوتر دارم میخوام دیپلم مجدد بگیرم رشته تجربی کسی میدونه که اگه برم مدرسه بزرگسال اونجا به چه شکله یعنی باید از دهم دوباره بخونم ؟یکی بهم گفت باید بری آموزش پرورش نمیشه از همون مدرسه اقدام کرد ؟ 1401/02/05 | 21:28 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب