بچه ها ما به خاطر کارشوهرم مجبور شدیم از مادرشوهرم جدا شیم قبلن تویه ساختمون بودیم ، الان تقریبا ۲ماهی میشه ، چن وقت پیش که رفته بودیم خونش یکی ازبرادرشوهرام دوتا ازخواهرشوهرام هرچی ازدهنشون دراومد به من گفتن ، گفتن همش نقشه توعه چرا مامانوتنها گذاشتین الان همشون باماقهرن
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چه پرررررووو! مادر شوهرت از دختر خودش توقع نداره از تو داره. میگن کلاغ قهر کنه دو تا گردو به نفع باغبونه همینه. ولشون کن همچین آدمایی توی زندگیت نباشن بهتره.
در بدترین ما آنقدر خوبی و در بهترین ما آنقدر بدی هست که هیچکس نمیتواند از دیگری عیبجویی کند.