2777
2789
عنوان

حق با کیه؟

170 بازدید | 19 پست

من یا مامانم؟

به مامانم گفتم خودم میرم دکتر یه دعوایی راه انداخت


گفتم خودم میرم شما نمیخواد بیایی


دعوا راه انداخت که وااااااای تو چقد سرخود شدی


دیگه برو هر کاری دلت میخواد بکن


باشه پس هر جور دلت میخواد زندگی کن


به من ربطی نداره


۲۲ سالمه مجردم


واقعا بد گفتم که خودم میخوام برم دکتر؟


دکتر معده





دم پریودیمم هست اینا عوض رعایت کردناشه


دکتر بهم گفته بود روزه نگیر


منم اوایل ماه رمضون بود ذوق داشتم میگرفتم


هر روز چپ میرف راست میرفت چراااااا روزه میگیری 


مگه دکتر نگفته نگیر 


یه روز دلم وحشتناااااک درد گرفت بعدش دیگه نگرفتم


حالا دوباره از اون روز تاحالا وللللللل نمیکنه


نمیخوای روزه بگیری ،روزایی که تو خونه ای بگیر


دیشب مادربزرگم زنگ زد من داشتم آش میخوردم 


تلفنو که گذاشت گفت بابات که نصف آبرومونو برد


ببین توهم میتونی اون نصفشو ببری 


از صدای قاشق چنگال میگفت


آش خوردن چقد صدا داره مگه



مامانت

✌🏻 از هر آدمی به اندازه شعورش توقع داشته باشین ✋🏻🥲       حداقل اینطوری ،کمتر عذاب میکشین... چون ما به هررررکی پرو بال دادیم،پرواز کرد🕊️ از اون بالا رید💩 روی سرمون!!                          ❌اگه مخالف حرف منی🤔لازم نیست ،ریپلی کنی❌و نظرتو به من تحمیل کنی!! نظر من همینه ک برای اسی نوشتم..              نظر من برای تو نیست،به خودت نگیر   ✌🏻😏                                                                                                    ❌❤️میشه ازت خواهش کنم برام 🖤 1دونه یا هرچندتا دوست داری عزیزم 🖤برام  سوره کوثربخونی😢🌼🥰🖤 بِسْمِاللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم❤️إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١❤️﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿❤️٢﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوالأبْتَرُ ﴿❤️٣﴾                                            

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


در هر صورت حق با مادره احترامش واجبه چیز سختی نمیخواد که توی جمع رعایت کن باهاشم بد حرف نزن

😐😐😐😐

منطق✋✋✋✋

من تو جمع باهاش بدرفتاری نمیکنم

یعنی هیچ وقت باهاش بدرفتاری نمیکنم

ولی حق با مادره دیگه در هر صورت

فحشم داد حق با مادره

چه منطق درستی واقعا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز