2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تابلو برا خوشمزگیه و‌جذب فالور_


اونایی ک فک میکنن واقعیه بایدب عقلشون شک کرد...

༺ زندگے ات یـک قصـہ ایـست کـہ توسط یـک خداے خوب نوشتـہ شده! ༻⠀ ⠀⠀ོ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀ོ ⠀⠀ ⠀⠀ོ ⠀ ⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ོ ⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀ོ⠀⠀ ⠀
همين چارتا مث شما هي عبي و ده خر ديگه رو گذاشتن و اين سبك مغزارو شاخ كردن!😐 رسما داريد تبليغ ميكني ...

عزیزم...

کسی که اینجور افراد مطابق با سلیقه اشون باشه حتی تو اکسپلور هم اینا رو میگرده پیدا می‌کنه 

فالوشون می‌کنه 

کسی هم مد نظرش نباشه و از نظرش این افراد سبک مغز هستند هرجا اینا رو ببینه فالو نمیکنه گلم 

آره 🥲

تاپیک های نی نی یار پنج خوندم نگفته ممنوعه


« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
اونا رود پاک نمیشن؟

نه من دارم خوبه

          خجالت اعتیادنداره یکمی بکشید بد نیستا🥲🥲                      🥀ماهم توجه دیدیم ولی هارنشدیم🥀                               😏 قبل از اینکه قیافه بگیری ببین اصن داریش😊                         اگه دنیا عدالت داشت مردهم بکارت داشت🤐🤐                 https://harfeto.timefriend.net/16508045053455
باور نکن مسخره بازیه

پس دمش گرم....

و در جواب دوستی که بالاتر گفتن این سبک مغز ها باید بگم 

دوست عزیز اینا خیلی زرنگ تر از امثال ماها هستند که با یه سری مسخره بازی چندبرابر در آمد ما ها رو دارند

منظورش عبی نیس

« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792