2789
چجوری مصرفش؟

یه لیوان آب میذاشتم جوش بیاد

بعد یه قاشق گزنه میریختم توش

۵ دقیقه میذاشتم بجوشه، صاف میکردم

بعد از شامپو، میزدم روی سرم و میذاشتم ده دقیقه بمونه. بهتره ولرم به سر زده بشه

میگن بیشتر از سه ماه و هفته‌ای دو بار نباید استفاده کرد. با استفاده اول هم اثرش مشخصه حتی. ولی نمیدونم سه ماه تموم بشه ریزش برمیگرده یا نه

زندگی همینه، حذف شدن و حذف کردن آدمایی که دوستشون داشتی. هیچ چیز قطعیت نداره، به حرف‌ها و حال لحظه‌ای اطمینان نکنید.
خوردی یا زدی بسرت

یه لیوان آب میذاشتم جوش بیاد

بعد یه قاشق گزنه میریختم توش

۵ دقیقه میذاشتم بجوشه، صاف میکردم

بعد از شامپو، میزدم روی سرم و میذاشتم ده دقیقه بمونه. بهتره ولرم به سر زده بشه

میگن بیشتر از سه ماه و هفته‌ای دو بار نباید استفاده کرد. با استفاده اول هم اثرش مشخصه حتی. ولی نمیدونم سه ماه تموم بشه ریزش برمیگرده یا نه

زندگی همینه، حذف شدن و حذف کردن آدمایی که دوستشون داشتی. هیچ چیز قطعیت نداره، به حرف‌ها و حال لحظه‌ای اطمینان نکنید.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم خیلی شنیدم گفتن موثره ایشالا رو منم جواب بده 😍

میده نگران نباش❤️

زندگی همینه، حذف شدن و حذف کردن آدمایی که دوستشون داشتی. هیچ چیز قطعیت نداره، به حرف‌ها و حال لحظه‌ای اطمینان نکنید.
یه لیوان آب میذاشتم جوش بیاد بعد یه قاشق گزنه میریختم توش ۵ دقیقه میذاشتم بجوشه، صاف میکردم بعد ا ...

آبشو به سرم بزنم؟

مواظب حرفاتون باشیدبعضی وقتا                   حرفاتون تا صبح ینفرو بیدار نگه میداره....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792