2789
عنوان

📿تسبیح📿🤔

124 بازدید | 3 پست

میشه تسبیح زدن رو بهم اموزش بدین؟منظورم اینه قبل از تسبیحات حضرت زهرا(ص) چه نیتی میگید و چندتا چندتا ذکر میگید؟کدوم ذکرهارو ب ترتیب باید بگم؟خاهشن راهنماییم کنید خیلی واجبه بدونم.😔

عمری باشد جبران کنیم،خوبی را چندبار،بدی را صدبار🤞🏻
تسبیحات حضرت فاطمه به این صورت است: ۳۴ بار الله اکبر ۳۳ بار الحمدلله ۳۳ بار سبحان الله

اولش نیت لازمه؟اگه اره چی بگم؟

عمری باشد جبران کنیم،خوبی را چندبار،بدی را صدبار🤞🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اولش نیت لازمه؟اگه اره چی بگم؟

نیت قربت الی الله وقضای حاجتها و

بهترین وکاملترین ش اینه که بعد ازنماز های واجب این ذکر هارو بگی که خیلی توصیه شده ولی میتونید هم فقط تسبیح ح فاطمه ع رو بگید

ایه اول آیة‌الکرسی می‌خوانید،

 بعد تسبیحات حضرت زهرا«سلام الله علیها»،

 بعد سه قل هو الله 

و سه صلوات 

و سه مرتبه « وَمَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجًا وَیَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَمَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا» (سوره طلاق، آیات 2 و 3.)

چهارده صلوات لطفا برا حاجتم بفرستید
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792