2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شیاومی نگیر هرکی گرفته پشیمونه  سامسونگم اگه پولت میرسه از سری s یا note بگیر  A  ه ...

جدی؟ جدیدا خیلی از شیائومی تعریف میکنن اخه.. 

در یکی از همین روزهای بـی جـان، جـان میبخشد خـدا...🤍🍀
جدی؟ جدیدا خیلی از شیائومی تعریف میکنن اخه.. 

منم گول تعریفارو خوردم 

به شدت هنگ میکنه 

سنسور مجاورتش کار نمیکنه 

دوربینش زیاد تعریفی نیس 

و یه اشکال خیلی بزرگش اینه که خیلی از فایل های دیتا مثل واتسپ و تلگرام رو تو مدیریت فایل نمیاره 

پس نمیتونی راحت به کامپیوتر یا جای دیگه ای انتقالش بدی 

خیلی دردسر داره 

من ده تومن گرفتم ولی اگه یه سامسونگ مدل پایین میگرفتم بهتر بود 

خداییش خیلییییی هم تحقیق کرده بودما 


منم گول تعریفارو خوردم  به شدت هنگ میکنه  سنسور مجاورتش کار نمیکنه  دوربینش زیاد ت ...

من سام دستم بوده از اول تجربه مدل دیگه ندارم الانم سری A دارم ولی کیفیت دوربین خیلی برام مهمه یسری میگفتن کیفیت خفن فقط شیائومی منم موندم همینطور🤦🏻‍♀️

در یکی از همین روزهای بـی جـان، جـان میبخشد خـدا...🤍🍀
من سام دستم بوده از اول تجربه مدل دیگه ندارم الانم سری A دارم ولی کیفیت دوربین خیلی برام مهمه یسری م ...

منم فقط سام داشتم کلا گوشی های سام خیلی بهتر از بقیه برندها هستن محصوصا سری s الان 4 ساله دارم بسیار عالیه از همه نظر

منم فقط سام داشتم کلا گوشی های سام خیلی بهتر از بقیه برندها هستن محصوصا سری s الان 4 ساله دارم بسیار ...


👌🏻اره واقعا منم تواین سالها هر مدلی ازش گرفتم عالی بوده از نظر کارکرد ایناو.. 

در یکی از همین روزهای بـی جـان، جـان میبخشد خـدا...🤍🍀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792