mohadese__a مدیر استارتر عضویت: 1398/08/02 تعداد پست: 502 عنوان دانشگاه 92 بازدید | 8 پست سلام دوستان تو دانشگاه چجور باید دوست پیدا کرد چجور باید رفت تو اکیپ . چجوری باید رفتار کنیم چجور حرف بزنیم😥؟ 1401/01/31 | 02:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sahel1386 عضویت: 1399/11/03 تعداد پست: 33373 من هیچ کدومشو نمیخوام فقط میخوامدانشجو بشمکافیع برام خدارو صبح تا شب شکر میکنم تاریخ کاربریم تاریخ تولدم نیست غیر از استارتر هم کسی ریپم نزنه حوصله بحث ندارم
mohadese__a مدیر استارتر عضویت: 1398/08/02 تعداد پست: 502 تو اکیپا خبری نیس ماداریم برمیگردیم من نمیدونم چجور باید رفتار کنم چجور حرف بزنم چجور با یکی دوست شم حرف واسه گفتن ندارم به خاطر همین خیلی ناراحتم خیلی
alias_judy عضویت: 1400/06/27 تعداد پست: 405 من هیچ کدومشو نمیخوام فقط میخوامدانشجو بشمکافیع برام خدارو صبح تا شب شکر میکنم تهشم خودتی خودتدانشگاه پلس واسه ایندهاز این اکیپای مسخره چیزی در نمیاد
ارام67 عضویت: 1396/10/23 تعداد پست: 15304 من نمیدونم چجور باید رفتار کنم چجور حرف بزنم چجور با یکی دوست شم حرف واسه گفتن ندارم به خاطر همین خی ... خودت باش اضطراب نداشته باش اونام کسایی هستن مثل خودت از تو برتر نیستن از این کاربری دو نفر استفاده میکنن من و مامانم پس اگه تناقضی تو تاپیک ها دیدید تعجب نکنید
alias_judy عضویت: 1400/06/27 تعداد پست: 405 من نمیدونم چجور باید رفتار کنم چجور حرف بزنم چجور با یکی دوست شم حرف واسه گفتن ندارم به خاطر همین خی ... ببین دیگران در مورد چی حرف میزنناگه موضوع مطابق سلیقت بود شرکت کنلبخند بزن ... البته اولشه طبیعیه
mohadese__a مدیر استارتر عضویت: 1398/08/02 تعداد پست: 502 خودت باش اضطراب نداشته باش اونام کسایی هستن مثل خودت از تو برتر نیستن اینو میگم به خودم ولی باز حرفی واسه گفتن ندارم
mohadese__a مدیر استارتر عضویت: 1398/08/02 تعداد پست: 502 ببین دیگران در مورد چی حرف میزنن اگه موضوع مطابق سلیقت بود شرکت کن لبخند بزن ... البته اولش ... همین کارو میکنم . بهم میگن کلا ساکتی . من اصلا دوست ندارم ساکت باشم اگه حرفی واسه گفتن داشته باشم میگم ولی ندارم نمیدونم چرا