1321zari مدیر استارتر عضویت: 1400/04/02 تعداد پست: 219 عنوان آمپول hcg 39 بازدید | 3 پست خانوماالطفا بگید کیا با این آمپول آزاد سازی باردار شدن؟چقد باید نزدیکی داشت؟احتمال بارداری چقد؟و اینکه سایز فولی هاتون چقد بود؟ مرسیی خدایا شکرت..😍🤲 1401/01/30 | 22:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hffcddc عضویت: 1400/03/04 تعداد پست: 1063 والا منکه چهارتا فولیکول داشتم دوتاش ۱۶ و دوتاشم ۲۰ امپولم زدم ولی باردار نشدم ولی از ته دلم دعا میکنم شما حامله بشی❤
1321zari مدیر استارتر عضویت: 1400/04/02 تعداد پست: 219 والا منکه چهارتا فولیکول داشتم دوتاش ۱۶ و دوتاشم ۲۰ امپولم زدم ولی باردار نشدم ولی از ته دلم دعا میک ... امپول آزاد سازی زدین؟ خدایا شکرت..😍🤲
1321zari مدیر استارتر عضویت: 1400/04/02 تعداد پست: 219 والا منکه چهارتا فولیکول داشتم دوتاش ۱۶ و دوتاشم ۲۰ امپولم زدم ولی باردار نشدم ولی از ته دلم دعا میک ... چند وقته اقدامی خانومی خدایا شکرت..😍🤲