سلام. بچه ها، من یه دوسالی میشه تصمیم جدی گرفتم که چادر بپوشم یعنی اولا اصلا به حجاب قائل نبودم و تیپای قشنگ میزدم. ولی یه سری شرایط پیش اومد که گفتم چادر بپوشم بهتره.
توی خانواده ی پدریم هیچ کس چادری نیست حتی حجابشونم درست حسابی نیست و اصلا مذهبی نبستن. ولی خانواده مادریم همشون چادری ان و مذهبی. من توی خاندان پدریم اصلا احساس خوبی ندارم حس میکنم باچادر همه دارن مسخرم میکنن چون خیلی حزف شنیدم از عمه هام مثلا یه روز عمم گفت شبیه لبنانی ها شدی یا گفت مگه میخای بری روضه که اینجوری پوشیدی چادر. خیلی بهم برخورد. یجورایی دلسردم میکنن هربار که میرم. نمیدونم چادرمو نگه دارم یا... کمکم کنین(: