2777
2789
عنوان

شیرازیا😍

192 بازدید | 26 پست

من عاشق شهرتونم، عاشق حال و هوای شیراز عاشق کوچه خیابون ها و پارک هاش😍❤

به نظرتون برای خرید کجا برم؟ که قیمت ها هم منصفانه تر باشه؟! 

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ابجی میشه تایپک اخرمو گزارش بزنی حالم بده گیر یرمشت ادم نفهم افتادم اعصابم خورده💔

باشه عشق اجی❤

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 

عزیزم 😍

ببین چی میخوایی بگیری

لباس 

کیف 

کفش 

برای بزرگ بچه 

اینو بگو تا بگمت

واسه حل گره های زندگیم یه صلوات میفرستین .اللهم صل علی محمد وآل محمد وقتی تو امضاتون میزنین صلوات من میفرستم براتون فقط حال ندارم اعلام کنم😄❤ من مطمئنم خونه ام سه تا اتاق داره با یه حیاط که توش حوض داره  تابستونا میخوابیم داخلش😍و یه آشپزخونه ی بزرگ و خوشگل من تو اون خونه نفس میکشم وخوشحالم و بچه هام سالم وسلامت بزرگ میشن من مطمئنم خدایا کمکم کن 😍یا نُورُ یا بُرْهانُ، یا مُبینُ یا مُنیرُ، یا رَبِّ اکْفِنی الشُّرُورَ وَ آفَاتِ الدُّهُورِ وَ أَسأَلُکَ النَّجَاهَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ❤️بسم الله الرحمن الرحیم اَلحَمدُللهِ الّذی عَرَّفَنی نَفسَهُ وَ لَم یَترُکنی عُمیانَ القَلب اَلحَمدُلله الّذی جَعَلَنی مِن اُمَّهِ محمد صَلی الله عَلَیه وَ آله اَلحَمدلله ِ الّذی جعلً رِزقی فی یَدِه وَ لَم یَجعَلهُ فی اَیدی النّاس اَلحَمدللهِ الّذی سَتَرَ عُیوبی وَ عَورَتی وَ لَم یَفضَحنی بَینَ النّاسِ.❤️  ماشاالله ولا حول و لا قوه الا بالله❤️

منم دوست دارم 😁

🌱یه چند وقت نمیام سایت دیگه کار داشتید درخواست بدید🌱مخالف نظر من به هیچ عنوان ریپ نزن حوصله بحث ندارم تشکر😅 معنی نخود ته دیزه= بچه ته تغاری ،خیلی پرسیدید گفتم بزارم تو امضام
عزیزم 😍 ببین چی میخوایی بگیری لباس  کیف  کفش  برای بزرگ بچه  اینو بگو تا ...

😍❤

میخام یکم سوغاتی بخرم 

بعدش زیورآلات و لباس و اینا دیگه برای خودم

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن با مردم بی درد ندانی کع چ حالیست:) 

واسه خرید خیابان طالقانی 

بازار شاهچراغ 

مجتمع زیتون 

ستاره فارس 

خلیج فارس 

پارامونت    

چهاارراه زند 


میشه برای اینکه صلاحمون تو بهم رسیدنمون باشه یه صلوات بفرسید😘💕💎 انشالله مشکلات همه حل بشه بخصوص نی نی سایتیا 💚💎😉
قربونت برم انشالله خوب میشی روزه تو بخور واجب نیس، برو یه جا که هوای ازاد باشه

بخدا الان ی سنگینی رو قفسه سینم حس میکنم انقد گفتن الکی میگی خب بمیرم چیکار کنم جای دیگ ای ندارم ک بپرسم مگ مرض دارم اخه😭دیگ عادت کردم

یـہ تـ‌ار مـ‌وش کہ سهلہ...!••͜فکـ‌رشـ‌م بہ کـسـے نـ‌مـ‌یـ‌دم!♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز