2777
2789
عنوان

کتک کاری کردم😭😭😭

512 بازدید | 28 پست

بچه ها من داداشم معتاده ۲۳ سالشه درس نخونده سرکار نمیره و سرباز فراریه هر روز میاد تو خونه یا دختر میاره یا بالا میاره از چیزی ک کشیده یا بوی گند مواد راه میندازه تو خونه منم دانشجو پزشکیم(اینو گفتم بدونین درسام سنگینه)تو خونه اصلا ارامش ندارم درس بخونم کتابخونه میرم ولی بازم شبا ک میام میبینم اقا تصادف کرده یا بیمارستانه هر دفعه ام بابا هییییچ کار نمیکنه باز بهش پول میده و براش بهترینارو میخره (در دوماه اخیر ۴۰ میلیون خرج کامپیوتر و تصادف ماشین اقا شد)بعد من دانشجو شدن برام لپ تاپ نخرید 

خودم گرفتم 

حالا دیروز حرف زدیم قرار شد دیگ بهش پول نده هرچی میخواد خودش براش بخره باز اومدم خونه دیدم بیرونه و بابامم تو حسابش پول ریخته از کوره در رفتم شروع کردم به دعوا 

بابامم عصبی شد حمله اورد سمتم منم با اینکه جون نداشتم چون منو زد زدمش 

خیلی در حقم بدی کرده و منم از خودم دفاع کردم چون اون اول حمله اورد سمتم فردام میرم خوابگاه دیگ تو روشم نگاه نمیکنم 

ولی ناراحتم که زدمش !!!کاش نمیزدم و میرفتم اینجوری عذاب وجدان دارم 

اونم نباید به خاطر پسر معتادش حمله میورد سمت من 

خیای کار بدی کردم ممکنه خدا منو نبخشه😔😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حلالیت بگیر حتما....

💙تاپیک خوابی که راجب امام زمان(عج)دیدم💙👉 این تاپیک مال دوسال پیشه ولی من وظیفه خودم دونستم اینجا قرار بدم برای کسایی که دوست دارن از همین امروز حضرت مهدی روصدا کنن این ذکری هست که معجزه میکنه فقط کافیه بهش ایمان داشته باشی تا عمردارم تازمانی که نفس میکشم سعی میکنم هرروز۳۱۳مرتبه یامهدی ادرکنی بگم  (همه راه هابُنبسته بایدبیای..بیای تاخدادستشوروکنه...فقط راه برگشتنت روبگو...تاچشمام واست آب وجاروکنه💌)  یامهدی ادرکنی اقاجونم خیلی دوست دارم خیییلی♥️تمام تلاشمو میکنم اونجوری بشم که تومیخوای داروندارم فدای یه تارموت تموم دلخوشیِ زندگی من تویی فدای نفسات بشم آقا قربون قدمهایی که روزمین برمیداری برم عاشقتم پدرمهربونم امام زمانم🤍
حلالیت بگیر حتما....

درکت میکنم شرایط سختی داری 

💙تاپیک خوابی که راجب امام زمان(عج)دیدم💙👉 این تاپیک مال دوسال پیشه ولی من وظیفه خودم دونستم اینجا قرار بدم برای کسایی که دوست دارن از همین امروز حضرت مهدی روصدا کنن این ذکری هست که معجزه میکنه فقط کافیه بهش ایمان داشته باشی تا عمردارم تازمانی که نفس میکشم سعی میکنم هرروز۳۱۳مرتبه یامهدی ادرکنی بگم  (همه راه هابُنبسته بایدبیای..بیای تاخدادستشوروکنه...فقط راه برگشتنت روبگو...تاچشمام واست آب وجاروکنه💌)  یامهدی ادرکنی اقاجونم خیلی دوست دارم خیییلی♥️تمام تلاشمو میکنم اونجوری بشم که تومیخوای داروندارم فدای یه تارموت تموم دلخوشیِ زندگی من تویی فدای نفسات بشم آقا قربون قدمهایی که روزمین برمیداری برم عاشقتم پدرمهربونم امام زمانم🤍

الهی بگردم🥺نه عزیزم میبخشه خواستی از خودت دفاع کنی، به پدرت و داداشتم اهمیت نده نمیتونی عوضشون کنی که بزار کار خودشونو کنن میدونم دلت میگیره از تبعیضش اونم تو این شرایط ولی کاری نمیشه کرد تمرکزت بزار رو درست ایشالله که موفق شی و به بهترین شکل ممکن رو پای خودت بایستی😍

الهی بگردم🥺نه عزیزم میبخشه خواستی از خودت دفاع کنی، به پدرت و داداشتم اهمیت نده نمیتونی عوضشون کنی ...

خب میخوام برم خوابگاه ک همینکارو بکنم بخدا تو خونه ارامش برام نمیزارن اون روز تنها بودم با داداشم رفته حموم فهمیدم قرص خورده داشت میمرد نمیدونستم چیکار کنم انقدر بعم استرس وارد شد

کاش ببوسیش و مخکم بغلش کنی بگی ببخشید اشتباه کردم ...همونقدر که تو باباتو تحت فشار میذاری چند برابر برادرت تحت فشار میذاره پدرتو....وگرنه خودش میدونه که نباید بهش پول بده ....

کسی جز استارتر منو ریپلای نکنه ....اگه دلتون بحث میخواد یه تاپیک جدا بزنید تگم کنید میام اونجا حسابی از خجالتتون درمیام...گاهی جواب مزخرفات بعضیارو نمیدم ...من همون آدمیم که نه تحصیلات نه معدل الفم تاثیری روی حرف زدنم نذاشته حرفمو رک میزنم حق میزنم میخواد خوشت بیاد میخواد بدت بیاد پشت این کاربری یه آدم بی آزار نشسته که اگه خیلی اذیتش کنید بیفته سر لج باید سفره صلوات پهن کنید تا کوتاه بیاد....اگه ارجاعت دادم به امضام یعنی  نه تنها حوصله یاوه گویاتو ندارم بلکه به هیچ جای مبارکمم حسابت نمی کنم ....سعی کن زیاد به پر و بال من نپیچی من اعصاب ندارم یهو میزنم کتلتت میکنم به خود میای میبینی کتلت شدی ...حسن ختام اینکه تضمین میکنم من بی حوصله ترین ادمی هستم که توی عمرتون دیدید...
خداکمک داداشت کنه ترک کنه. پدرت بنده خدا چیکارکنه اگه پول نده دست به دزدی میزنه .ادم معتاد هیچی ازش ...

میاد تو خونه با پرویی چیزی میکشه ۲۳ سالشه بره کار کنه پول موادشو دربیاره 

پول بده ک همینجوری پیش بره!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز