2777
2789
عنوان

بلوغ

149 بازدید | 9 پست

بچه ها بنظرتون این عادیه؟

من تو سن بلوغم و بچه های کلاسمون اصلا تغییری نکردن نه بینیشون باد کرده نه هیچی همونن که موندن فقط جوش زدن 

اما من بینیم که باد داره هیچ صورتمم پف داره

اصلا طوری شده که دارم حسرت قیافه اونارو میخورم😑

اما چهره منم نسبت به اونا بد نیست یعنی صورتم گرده پوستم سفیده اما مشکل بینیم و لبم و بی ثباتی پوستم.

درست میشه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم همسن شما ک بودم صورتم جوش و پف داشت  

الان بعد از بلوغ پف صورتم خوابیده و جوشام رفتن 

خواهرمم الان 15 سالشه چهرش مدام در حال تغیرات ریزه 

مثلا ی بار بینیش پف داره ی بار اوکیه 

اونم احتمالا مثل من میشه 

منم مثل مامانم بودم 

اینا تاثیرات بلوغن 

بیا تا دل نمرده باز.بازم یادم بده پرواز...! 

من خودم ده سالگی تا 14 سالگی صدام پخته بود.بعدش توی 15 سالگی صدام تینیجری و ناپخته شد بعد یکی دو سال صدام دوباره پخته تر از قبل شد 

کلا دوران بلوغ،دوران تغیراته.هم ظاهری هم اخلاقی

بیا تا دل نمرده باز.بازم یادم بده پرواز...! 
ممنون🥲😘

خواهش میکنم😍

فقط چنتا نکته بهت بگم 

حساس نباش نسبت به این چیزا 

خودتو دوست داشته باش 

بهداشت رو رعایت کن 

ورزش کن 

و برای خودت هدف و برنامه ریزی داشته باش 

اینجوری خیلی زود و مفید این دوران واست میگذره 

بیا تا دل نمرده باز.بازم یادم بده پرواز...! 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز