2777
2789
عنوان

هاشیماتو

| مشاهده متن کامل بحث + 337 بازدید | 29 پست
بله تااخرعمر باید قرص خورد و کنترل شه منم اینجوریم 😑

نه منم با اینکه کم کاری داشتم زیر نظر فوق تخصص غدد اصلا بهم قرص نداد فقط سالی یکبار چکاپ

 تاپیک توانبخشی یا ناتوان سازی رو بخونید سوالی بود در خدمتم 
یعنی تایک هفته مرزنجوش؟

جامع و مرزنجوش 

دوره اش به طور کلی هفت روزه هست ولی باید ببینید شاید برای شما کمتر شاید بیشتر

 تاپیک توانبخشی یا ناتوان سازی رو بخونید سوالی بود در خدمتم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه منم با اینکه کم کاری داشتم زیر نظر فوق تخصص غدد اصلا بهم قرص نداد فقط سالی یکبار چکاپ

پس جوری کم کاری رو کنترل کردی بدون قرص؟

مگه میشه؟

کاش زندگی برعکس شروع میشد ...پیر به دنیا میومدیم با یه عشق جوون میشدیمآخرشم یه شب تو بغل مادرمون میمردیم...
نه منم با اینکه کم کاری داشتم زیر نظر فوق تخصص غدد اصلا بهم قرص نداد فقط سالی یکبار چکاپ

جدا چه خوب .. پیش چه دکتری میرید ؟ تهرانه؟ 

من از ۱۷سالگی تیروییددارم

برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) و خونه دار شدن من صلوات بفرستیدلطفا😍😍 ۱۴۰۱/۳/۱۲💘
نه منم با اینکه کم کاری داشتم زیر نظر فوق تخصص غدد اصلا بهم قرص نداد فقط سالی یکبار چکاپ

پس چجوری کنترل میشه تیروییدتون .. من ی سری خسته شدم قرصامو نمیخوردم درحال مرگ بودم 

برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) و خونه دار شدن من صلوات بفرستیدلطفا😍😍 ۱۴۰۱/۳/۱۲💘
پس جوری کم کاری رو کنترل کردی بدون قرص؟ مگه میشه؟

دکتر من محمد ابراهیم خمسه بود تو دوران بارداری قرص خوردم بعدش گفت نخور فقط بیا من ببینمت و آزمایش 

بعد دیگه خسته شدم هی میرفتم واسه از خون رفتم طب اسلامی یه دوره خوردم تموم شد رفت 

 تاپیک توانبخشی یا ناتوان سازی رو بخونید سوالی بود در خدمتم 
دکتر من محمد ابراهیم خمسه بود تو دوران بارداری قرص خوردم بعدش گفت نخور فقط بیا من ببینمت و آزمایش&nb ...

آهان

یعنی با طب اسلامی درمان شدی،؟

کاش زندگی برعکس شروع میشد ...پیر به دنیا میومدیم با یه عشق جوون میشدیمآخرشم یه شب تو بغل مادرمون میمردیم...
پس چجوری کنترل میشه تیروییدتون .. من ی سری خسته شدم قرصامو نمیخوردم درحال مرگ بودم 

همین دیگه قرص رو شروع بکنی باید تا آخر بری منم فقط بارداری بهم داد که برای بچه ضرر نداشته باشه بعد گفت خودت رعایت کن مثلا خوابت سر جاش استرس نداشته باش و کلا سبک زندگی

 تاپیک توانبخشی یا ناتوان سازی رو بخونید سوالی بود در خدمتم 
جدا چه خوب .. پیش چه دکتری میرید ؟ تهرانه؟  من از ۱۷سالگی تیروییددارم

دکتر من محمد ابراهیم خمسه بله تهرانه تو خیابان فجر ساختمان سپید بداخلاقه ولی کارش خوبه 

 تاپیک توانبخشی یا ناتوان سازی رو بخونید سوالی بود در خدمتم 
کدوم شهر؟ پیش کی؟


اصلا فرق نمیکنه کدوم شهر 

شما هر جا هستید بزنید نماینده رسمی طب اسلامی شهر خودتون بعد زنگ بزنید وقت بگیرد برید نماینده رسمی ها بلدن

 تاپیک توانبخشی یا ناتوان سازی رو بخونید سوالی بود در خدمتم 
دکتر من محمد ابراهیم خمسه بله تهرانه تو خیابان فجر ساختمان سپید بداخلاقه ولی کارش خوبه 

مرسی عزیززم لطف کردید

برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) و خونه دار شدن من صلوات بفرستیدلطفا😍😍 ۱۴۰۱/۳/۱۲💘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792